今日一早起身沖涼洗頭~六點幾.....好眼訓><搭車入東涌,再轉車去大澳~去到筏可中學.....grace又話有個人好似我{ex老豆}!之後就出去行喇~嘩.......落雨~本身都冇咁大,點知愈落就愈大....為左唔想grace濕,淨係就掛住姐佢~就搞到我自己濕哂~佢就冇乜濕,我就{透}哂!呢d咁狼狽既野......都係唔打lu~本身諗住同郭may影相嫁......之前都記得~唔知點解最尾尾個時就唔記得~唉........慘慘呀!!番到青衣.......打的落青衣城~浪費我d錢加時間......出左葵芳~陪grace賣電話,行左陣~同郭may一齊搭車返屋企.......好肚痛呀唔知點解><
p.s.明明記得嫁麻......之後又唔記得><佢又唔提我喎!! |