佢琴日拎左我條鎖匙,,,,但今日竟然同我講"冇帶"~"冇帶"既原因係"冇帶"書包~真係比佢個死女包激死......今日test既係英文同佛學......我地班既同學們真係乖喇~睇我地既係miss lam.....真係難怪難怪~超衰喎grace同郭may....上去個時係度玩我~放左之後.....四個去左食野~佢話去拎書,,,走左陣之後就番左黎~勁....grace同阿wing就係度食,,,我地兩個就冇食~作為佢乖孫既我....幫佢拎o個袋書~跟住同佢去左惠康買野飲.....搭車回家~online.....傾傾傾~佢off左...我睇電視~睇左兩套戲.....之後唔知點解覺得有d暈暈地~沖左個涼好番d.....郭may又話比番條鎖匙我~又冇比我.....都唔知有冇返到葵興~sd左兩個訊息....都冇覆~
|