呢幾日都落雨......整到我濕鬼哂~琴日grace嬲左我...勁大鑊~i.s同佢傳"紙巾"先冇事.....之後"夾"左係本i.s書到~本書唔係我的...好釆未比返郭may~唔係就.... 上完之後要入禮堂....soso..grace.衰人同抵死都要去派野...搞到得番我同xx坐...真係丫!!!法師講完一大輪"廢話"之後...先開始浴佛~到左什麼抽獎...好釆抽唔中我~抽中了抵死同grace....grace仲要抽中百佳現金卷~嘩哈哈......笑死喇~放左之後.....落了m記~五個{我,grace,兄弟,nicole,衰人}等郭may一個....等到之後佢同兄弟企最後~又話要番去拎遮....我地就落左去~見唔到佢地.....之後就...................唔多講了~有人知就得喇....係m記門口企左勁耐.....咪又係要入去~睇相.....看到有人無奈的樣子~玩咩丫玩....屎忽鬼!!陪人番學校拎書.....又叫我陪你...又叫我坐低~係咪玩野......?回家sd訊息....online~夜晚又做左衰仔了.....sorry呀><我不是有心的...... |