Kong....寧願天去收我
寧願天去收我 也替你受重傷
 金剛跟美女戀上 也是個傳奇狂想
 縱是遺憾收場 都必需跟你
 明刀明槍 子彈不怕上
 一級級上塔尖欣賞 欣賞你憂傷
winnieniki
暱稱: WINNIE..衰仔=]
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
唉......
傾計...
真開心!!
一言難盡啊!!
生日快樂!!!!!!
文章分類
全部 (69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 83
今日人氣: 0
累積人氣: 2399
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天


寧願天去收我!!!!! 無奈 分類: 未分類

正如你所講....3日了!!!呢3日諗左好多野....特別係琴日!!加上岩岩又睇埋你篇日記..嬲人真係好辛苦的!!我都唔想見到你辛苦啊.....係咪我放棄...你就唔會辛苦?你就唔會唔開心?係咪有我係到....你就會咁!?我唔知今次你係咪真係會唔原諒我.....但....我亦都同自己講過!!!無論你既決定係點....我都會專重的!!之前真係好唔想好唔想冇左你的.....但如果你已決定了!!我都無辦法去阻止....呢刻先知道機會你係有俾我架!!!真係我自己唔珍惜咋.....但已經太遲喇!!!無得番轉頭.....



2006 年 5 月 17 日  星期三   雨天


事實我也偷哭過..... 感動 分類: 未分類

兩日了...冇講過野!!係咪真係一定要搞到咁...一定要唔原諒我!!!一定要嬲我!!一定要唔睬我!!我要做既...都做哂喇!!
看了你的日記!!你說唔想再原諒我....係咪真?我唔信你會咁做的!!!!今次係最後一次機會...我知道的!!!即使我之前個幾次有幾唔珍惜都好啦..但今次我是有的!!講真架....我知你唔信!!!宜家連"乙水"你既動力..都冇埋!!琴日話有既機會..亦都冇埋!!!希望越大,失望越大!!呢句冇講錯....你說過會考慮的...但你日記打了什麼?
p.s叫我當你小器...沒有可能啊!!事實係我錯...應承左你既野做唔到都是我的錯!!!什麼也是我錯...!!!!唔知宜家可以對你做些什麼!!!因為你對我已經失哂信心了...



2006 年 5 月 16 日  星期二   晴天


好屎忽啊.............我 鬱悶 分類: 未分類

今天....沒有心情想打日記!!但諗諗下,,有d野..係要打的!!p.e.堂..."cak"親陳翠盈同學!!!十分對不起...我不是有心的!!!之後....英文堂開始!!!和她分開了......一句說話也沒有說!!!應該知咩事吧!!!唉...補默真煩!補左兩次....聽日又黎多次!!!好xyz啊......放學,,落了m記!!!5點幾走了....到了大窩口!!!可是....落緊雨,,一號風球....但有人還要操!!!幫你唔到...有心無力!!!6點幾回到家....sd了訊息給她!!幾經辛苦...佢先有覆我!!跟住....唉....最後一次也沒有了!!!但我唔會放手的...點都唔會!!我應承過兄弟會努力的!

p.s.做錯了.......真的很錯!!幾乎沒有辦法.....但我仍不會放手!!!