今天....沒有心情想打日記!!但諗諗下,,有d野..係要打的!!p.e.堂..."cak"親陳翠盈同學!!!十分對不起...我不是有心的!!!之後....英文堂開始!!!和她分開了......一句說話也沒有說!!!應該知咩事吧!!!唉...補默真煩!補左兩次....聽日又黎多次!!!好xyz啊......放學,,落了m記!!!5點幾走了....到了大窩口!!!可是....落緊雨,,一號風球....但有人還要操!!!幫你唔到...有心無力!!!6點幾回到家....sd了訊息給她!!幾經辛苦...佢先有覆我!!跟住....唉....最後一次也沒有了!!!但我唔會放手的...點都唔會!!我應承過兄弟會努力的!
p.s.做錯了.......真的很錯!!幾乎沒有辦法.....但我仍不會放手!!! |