今日......今日係年假後第一日的上課日......
真係好唔習慣!!要一早起身......平時在新年假時,日日都睡到一兩點多,
今日就要七點半就要身牀!真係攞我命!!
不過今日都算係新既開始,希望我既好運會繼續下去啦∼哈哈=P
今日食過早餐不久之後,就收到Beckie的來電,之後便跟她一起上學去!
雖然我離學校極之近,不需5分鐘就到達,超方便的!
但跟她短短的數分鐘話談中,我都得知佢不捨得年假的情懷!
哈哈∼我可嘗又不是呢!
今日既驚喜就是我收到我最最最喜歡食的糖一大包!!嘩∼我收到時都好驚喜!
呢隻糖係香港買唔到,很久很久才有機會買到,好難得的!
好多謝你,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,我的老死!!哈哈∼
仲有仲有!!今日我仲收到"吸水珠珠"一筒,
單單看上去跟平時的珠仔冇分別,但一放到水,佢會自己慢慢吸水長大,
大到不可再大的時侯,佢就會生BB,即是以二分列方式開列為兩個珠珠,
又即是好似人甘生BB啦∼

我就隨便拿了不知名的water bottle 安置了他們,
這是已經過了兩個小時的珠珠,真的大了很多!


SEE!!真係大左!!我係堂上偷偷跟旁邊的同學玩,=P (唔好學我上堂唔聽書!)
其實個堂係睇電視堂,所以我才敢玩!嘻嘻∼
之後Lunch time ,我睇反珠珠變成點,原來原來大了不少呢!
仲有color,好得意,HEHE!


今日係第一日上課日,老師麵知道我們一定未入狀態,所以都比較冇甘緊!
我之後竟然不小心,把珠珠弄破了!我竟然殺了它,
即是當我影完相之後,一手把它殺死了,= = 唉...................
算啦........死了一個它,還有千千萬萬個它!
之後上最開心既P.E.堂啦!!YEAH!
哈哈,唔知點解今日甘搞笑,哈哈,
上P.E.堂前我們一定先到更衣室,點知我就突然想玩,
當然有人會陪我玩先得,這是新任班長!
哈哈∼竟然甘岩,我地兩個都會成為下學期的班長!!
雖然,我做班長已經連續三年(即是中一,二,三都是由我做班長)哈哈∼
但那份熱誠仲未有減退的現象!神奇的!我平時都係三分鐘熱度的!
希望我可以keep住!!加油!

今日既Picture A Day !!

哈哈.......唔知聽日會唔會又係甘好玩呢?
|