Liu.L Blog 好乘客遊歷記 Good Passenger Diary
請勿緊握扶手,別忘完全信託。請常與"司機"談話,並傾心事。 當進入隧道時,巴士會盡怏開起燈來。 信賴 祂一定會駕駛一條最適合我行的路,相信 祂必定會帶我去目的地。
winniey170
暱稱: 廖廖
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
無煙同樂日-母校篇
無煙同樂日-攤位篇
無煙同樂日-台上篇
破鏡重緣?!
七百萬人的愛心
文章分類
全部 (30)
廖廖的雜作故事 (1)
廖廖的生活故事 (6)
廖廖的在AYP的故事 (3)
廖廖的在新加坡交流團的故事 (1)
廖廖的走東走西故事 (2)
廖廖的校園故事 (11)
廖廖的無煙伙故事 (3)
廖廖腐的我是天蠍座 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


全民起義 開心 分類: 廖廖的校園故事

 

今日發生了對香港都唔開心既事......藝人肥肥離開左....去左天父身邊......

我希望佢會開開心心.....安然去天父到啦.......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日放學後,中三一定要參加既全民起義(義工),

之後今日先係我個班上堂先,認識我地要服務的對象,

估下我個班服務既對象係咩??嘻嘻∼睇落去就知!

哈哈∼當然今日可以明正言順係學校影相啦!!!

第一張,老師望過來啦∼哈哈∼

之後,這張是點名簽名時偷拍的∼哈哈,

之後到齊人,我地個個都認真起來,我好鐘意一班人甘團結做野既一刻!

因為真係很難得!!!

我地要跟學號分組,我學號係23,所以係B組!

這個就是我地要服務對象既認識啦,我仲未服務過智障人士,

所以我起初都有點怕,上完左呢堂之後,我覺得原來都唔會好難!!

睇短片,認識佢地日常生活,其實佢地都好似正常人甘,

佢地都好認真呀!!!一齊討論,一齊學習,氣氛好好!

呢D氣氛都係我一直以來想要的!平時上堂一定冇,哈哈∼

之後我地就進行遊戲,哈哈,單單睇圖就知係估野啦,

我地個組落後其他組呀!加油啦!!

每個人都收到一個字條,之後就跟個張字條既字意畫公仔,比其他組估,

哈哈∼一眼就知我係畫緊醫院啦∼

之後我地就進行小組討論,

我地討論完之後就派一至兩人出去講下,

我地雖然好怕,但都會勇敢站出來面對班上既人分享,好值得加許!

智障人士識用MSN,SMS,QQ,ICQ個D架??哈哈∼

雖然有點怕,但勇氣可加!!

智障人士竟然仲要識英文??嘩!!

今日真係學識了很多很多,多D做義工,你會覺得有D得著,好開心架!

點解我會影甘多相呢??哈哈∼因為我負責記錄整個過程的人囉!哈哈∼

之後我5點多才點家,然後回到屋企便很順手開了電腦,

我一定會先上BLOG,之後我先發現肥肥今日走左既消息!!唉∼