今日發生了對香港都唔開心既事......藝人肥肥離開左....去左天父身邊......
我希望佢會開開心心.....安然去天父到啦.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日放學後,中三一定要參加既全民起義(義工),
之後今日先係我個班上堂先,認識我地要服務的對象,
估下我個班服務既對象係咩??嘻嘻∼睇落去就知!
哈哈∼當然今日可以明正言順係學校影相啦!!!
第一張,老師望過來啦∼哈哈∼

之後,這張是點名簽名時偷拍的∼哈哈,

之後到齊人,我地個個都認真起來,我好鐘意一班人甘團結做野既一刻!
因為真係很難得!!!

我地要跟學號分組,我學號係23,所以係B組!

這個就是我地要服務對象既認識啦,我仲未服務過智障人士,
所以我起初都有點怕,上完左呢堂之後,我覺得原來都唔會好難!!

睇短片,認識佢地日常生活,其實佢地都好似正常人甘,

佢地都好認真呀!!!一齊討論,一齊學習,氣氛好好!

呢D氣氛都係我一直以來想要的!平時上堂一定冇,哈哈∼


之後我地就進行遊戲,哈哈,單單睇圖就知係估野啦,

我地個組落後其他組呀!加油啦!!


每個人都收到一個字條,之後就跟個張字條既字意畫公仔,比其他組估,
哈哈∼一眼就知我係畫緊醫院啦∼

之後我地就進行小組討論,
我地討論完之後就派一至兩人出去講下,
我地雖然好怕,但都會勇敢站出來面對班上既人分享,好值得加許!


智障人士識用MSN,SMS,QQ,ICQ個D架??哈哈∼


雖然有點怕,但勇氣可加!!
智障人士竟然仲要識英文??嘩!!

今日真係學識了很多很多,多D做義工,你會覺得有D得著,好開心架!
點解我會影甘多相呢??哈哈∼因為我負責記錄整個過程的人囉!哈哈∼
之後我5點多才點家,然後回到屋企便很順手開了電腦,
我一定會先上BLOG,之後我先發現肥肥今日走左既消息!!唉∼
|