不知不覺已經中三了....面對的難關亦都愈來愈多.......當然包括升學和選科啦!! 我間學校已經比其他學校好,因為只西走最尾的十個......己比起其他學校西走一班40人的好啦.......雖然我被西走的機會是極之低...... 千分之一的機會會走........我雖然有得留低......但亦需要面對另一種難關.....選科!!我會選咩科.......仍然是個迷!!! 會不會選理科呢???機會可能大D......會不會選文科??三分之一的機會都不會選!!(如果我有選擇權的話=P) 我學校仲有一班文商科可選.......但競爭會比較大....壓力比較重!!
甘我會堅決選理科嗎?? 我班都有兩三位已經入了最後十名啦......但大家都有好多好好既回憶.....一定很不捨得!!佢地自已都好擔心.....我真的不想係我班的人走!!容許我自私一點......我真的希望走的不是我班的同學!!真的不想!!
現實係甘殘酷架啦.......唯有自已爭氣D啦!!我亦都唯有一直鼓勵佢地......今個星期日係家長日,亦都是收成績表的那天.......真係又驚又喜!!身為班長的我....那天一定整日留在學枚幫手...........我整整三年都要....因為我整整三年都係一個班長仔.........哈哈.....談不上辛苦,但我覺得真係眼界大開!!
今日放學後就為Classroom佈置...........這張就是同班同學亦都算老友的同學讚我這位班長的......哈哈....這次主題讚班中的一位同學.....哈哈...我的人氣還不錯喔....哈哈...我不能post曬每位有份讚我的同學......sorry~我就選了三位比較要好的同學啦~



這是我地留下佈置時的亂亂樣.........開始時真的不知從何入手.....但我姣盡腦汁.....覺得呢D讚賞紙拼成3E......哈哈~

大概十五分鐘左右之後......3E慢慢成形了!!

這位是我的好幫手....佢都係班長.....我班有兩位女班長...沒有男生做......所以話女性能頂半邊天!!這句真的冇錯!!

差不多完成了.........雖然簡單......但我都的沒有再多的創意了..........

完成了驚世大作啦!!哈哈~

這是我這位"壞"學生做的破壞.........我係那位同學留了一段文字....鼓勵那位邊緣的同學......雖然我那個行為真的不要得!!!而且我還是第一次畫......冇下次啦!!但我只能用婉轉的方法跟他表達我地一班都唔想你離開....你那個願望我一定會盡力比你....你千祈唔好許一個我做唔到既願呀!!

做完公職之後....我跟兩位好友到附近的Shopping center 食了少少野就各自回家了....我又再這背景但不同人影了數張相....哈哈~我同佢地算好老友...因為一個由中一認識的.....一個由做班長認識........


我準備好了.....放馬過來......成績表!!!
|