Liu.L Blog 好乘客遊歷記 Good Passenger Diary
請勿緊握扶手,別忘完全信託。請常與"司機"談話,並傾心事。 當進入隧道時,巴士會盡怏開起燈來。 信賴 祂一定會駕駛一條最適合我行的路,相信 祂必定會帶我去目的地。
winniey170
暱稱: 廖廖
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
無煙同樂日-母校篇
無煙同樂日-攤位篇
無煙同樂日-台上篇
破鏡重緣?!
七百萬人的愛心
文章分類
全部 (30)
廖廖的雜作故事 (1)
廖廖的生活故事 (6)
廖廖的在AYP的故事 (3)
廖廖的在新加坡交流團的故事 (1)
廖廖的走東走西故事 (2)
廖廖的校園故事 (11)
廖廖的無煙伙故事 (3)
廖廖腐的我是天蠍座 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2008 年 2 月 22 日  星期五   晴天


現實的殘酷 開心 分類: 廖廖的校園故事

不知不覺已經中三了....面對的難關亦都愈來愈多.......當然包括升學和選科啦!!我間學校已經比其他學校好,因為只西走最尾的十個......己比起其他學校西走一班40人的好啦.......雖然我被西走的機會是極之低......千分之一的機會會走........我雖然有得留低......但亦需要面對另一種難關.....選科!!我會選咩科.......仍然是個迷!!!會不會選理科呢???機會可能大D......會不會選文科??三分之一的機會都不會選!!(如果我有選擇權的話=P)我學校仲有一班文商科可選.......但競爭會比較大....壓力比較重!!

甘我會堅決選理科嗎??我班都有兩三位已經入了最後十名啦......但大家都有好多好好既回憶.....一定很不捨得!!佢地自已都好擔心.....我真的不想係我班的人走!!容許我自私一點......我真的希望走的不是我班的同學!!真的不想!!

現實係甘殘酷架啦.......唯有自已爭氣D啦!!我亦都唯有一直鼓勵佢地......今個星期日係家長日,亦都是收成績表的那天.......真係又驚又喜!!身為班長的我....那天一定整日留在學枚幫手...........我整整三年都要....因為我整整三年都係一個班長仔.........哈哈.....談不上辛苦,但我覺得真係眼界大開!!

今日放學後就為Classroom佈置...........這張就是同班同學亦都算老友的同學讚我這位班長的......哈哈....這次主題讚班中的一位同學.....哈哈...我的人氣還不錯喔....哈哈...我不能post曬每位有份讚我的同學......sorry~我就選了三位比較要好的同學啦~

這是我地留下佈置時的亂亂樣.........開始時真的不知從何入手.....但我姣盡腦汁.....覺得呢D讚賞紙拼成3E......哈哈~

大概十五分鐘左右之後......3E慢慢成形了!!

這位是我的好幫手....佢都係班長.....我班有兩位女班長...沒有男生做......所以話女性能頂半邊天!!這句真的冇錯!!

差不多完成了.........雖然簡單......但我都的沒有再多的創意了..........

完成了驚世大作啦!!哈哈~

這是我這位"壞"學生做的破壞.........我係那位同學留了一段文字....鼓勵那位邊緣的同學......雖然我那個行為真的不要得!!!而且我還是第一次畫......冇下次啦!!但我只能用婉轉的方法跟他表達我地一班都唔想你離開....你那個願望我一定會盡力比你....你千祈唔好許一個我做唔到既願呀!!

做完公職之後....我跟兩位好友到附近的Shopping center 食了少少野就各自回家了....我又再這背景但不同人影了數張相....哈哈~我同佢地算好老友...因為一個由中一認識的.....一個由做班長認識........

我準備好了.....放馬過來......成績表!!!