| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 9 月 15 日 星期六  |
NEW新眼鏡  |
|
吾記得話俾大家知...
我換佐新眼鏡吖!!!
睇下係米好型呢???
Wa...Ka...Ka...
 
咦~~哩副眼鏡吾系我個啵.?.?.?.
帶錯佐正正個副添
 
哩副紫色既圓圓既先至系我既~~
可愛嘛]]]>3<
哎喲~~D相好似矇矇地甘既(仲多佐2條頭發落黎)
啊<<<<<<<<
我吾記得佐除保護膜
番屋企影過張先............

幾清楚...光線充足...皮膚幾白幾滑..幾靚
|
|
刊登時間︰2007-09-15 11:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 15 日 星期六  |
好暈~~  |
|
哩個幾星期日日都6點幾起身坐車
~~~去番工~~~

我個工作證
都幾辛苦~~但都幾開心
D同事都吾錯..]]]>3<
雖然每日都要來回搭個幾鍾車
不過可以訓練到我暈車既弱點
都幾好既]]]...
我已經開始習慣哩種生活啦
適應能力都幾強
^其實我最希望可以賺多D錢^ |
|
刊登時間︰2007-09-15 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 5 日 星期三  |
NEW NEW NEW...  |
|
全NEW節奏
全NEW方式
全NEW人事
全NEW環境
全NEW心投入
帶來全NEW效果
小貓子go on...gogogo~~!!~~ |
|
刊登時間︰2007-09-05 03:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
明天新開始~~~  |
|
聽日~~系一個新開始
好期待~~好緊張~~
吾知會系點呢?????
希望系個好開始啦
小貓子aza aza fighting~~ |
|
刊登時間︰2007-09-03 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 2 日 星期日  |
可惡!!!!!!!!  |
|
今日系最可惡既一日
老豆...應承佐又吾同我去買汽水
晚飯...食飯等位等佐成半粒鍾~仲要俾隻冇用 激親
未食飽就趕住同另一隻豬出街
行街...成半年冇見~都要我等多十幾分鍾~
等到啦]]]]]
又踩爛佐我隻鞋既蝴蝶
最後仲有異性冇義氣 未行完就要我走...
許璐豬~~~我 你你你... |
|
刊登時間︰2007-09-02 12:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 17 | »
|