


|
主題班會BBQ + 我既好拍擋唔見左 = 心情失落 |
| 2006 年 5 月 6 日 星期六 | ![]() |
今日 (6/5) 星期六 Part 1~~ 8:30就出左去同小貴打波......... 之後鄒公就黎同小貴一齊買波3......... 買完之後就返屋企換袋.....再去鄒公屋企...... 跟住就打比阿女(盈).....同佢一齊買野飲........ 婷寶、羊都係度.......買完野飲就擺左上去阿女(盈)屋企度........ 接著就去麗湖居找阿(女)既阿爸........... 阿爸就渣紅色寶馬載地去蝴蝶灣........ Part 2~~ 去到燒烤場......只係見到M YAN係度....... 真係無奈.....霸爐個d全部未到........ 咁我地就去熱身先啦......射左陣波............. 返到黎......見到有幾個人黎左....... 跟住開始燒個陣......有幾個同學已經變左「濕身大野人」........ 我地最好波既就係......我地整左個『爐上燒』........ 唔洗自己燒都可以整熟d食物............. 燒緊果陣........同阿女(盈)影左張相............ 之後揹左阿女(盈)落沙灘.......... 跟住唔知點解我地係度玩水........玩度濕哂.......... Part 3~~ 之後落埋沙灘........其實我冇諗過落沙灘......... 係咁玩人......推人落水.....又係咁渣如花.......... 又拖住阿女(盈)、羊上水............ Part 4~~ 8點幾果陣我地全班扮走.........去左個公園度集合......... 就係黎個時候.....我個拍擋(籃球)唔見左......... 我好唔開心.......我自己坐左係一各........好多人都走黎問我做咩...... 我最記得婷寶走過黎問我做咩....又安慰我........ 我之前好似激嬲佢.........但係佢都安慰我.......有少少想喊係果一刻...... 跟住就見到有人食煙......有D唔開心........ 過多一陣.......就去打波........好正.....同d高佬打.... 我入左3球......... 之後就搭車.........走人
|
| [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 132 | » |