


|
好帥呀....見到人地爆籃........ |
| 2006 年 4 月 26 日 星期三 | ![]() |
今日...(26/4)...星期三 中文冇野玩......因為唔想串阿sir........ 數學堂係度計數...吹水.... 科學堂做青蛙實驗.......好好睇...... 午膳.......打波.....見到阿妹(穎,,zoe)....... 跟住蚊芝又借左唐老鴨比我用^^ 放學去開專題.......找資料果時釗釗開左d喊野 跟住就返屋企......同婷寶計左陣就出去打波...... 同個高佬鬥波......(個高佬高我2個頭.....><) 個高佬又話我似高比拜仁.......唔知點解好多人都話我似...... 個高佬走個陣......我地係咁叫佢爆籃,,,,,,,,,, 佢真係爆.....仲爆左2次......超帥.....睇到我想喊..... 好勁..........現場睇係正d ^^ 返到屋企.....又同婷寶....寶寶傾計^^ 聽日踢班際lu..........緊張緊張>< |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 132 | » |