


|
街訪........ |
| 2006 年 4 月 19 日 星期三 | ![]() |
今;15日 (19/4) 星期三 7:15返到學校打波..... 跟住.....冇咩好講...... 中文堂......婷寶每日一講...... 雖然婷寶講得比較細聲.....但係我都盡量去聽....... 我知佢好努力咁講....唔緊要架...下次再努力^^ 午膳何sir上黎......我地好似睇talk show 咁...... 電腦堂玩msn........ 放學去左街訪......好驚,,,,,不過鄒公問過之後.....我又唔驚...... 問左超多人.......小貴佢地我都有問>< 跟住依家去打波lu........... |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 132 | » |