


|
'''-0- 爆爆爆爆曬曬曬曬 -0-''' |
| 2006 年 4 月 12 日 星期三 | ![]() |
今日 星期三 (12/4) 今日8:30又出左去打波...... 行到入去銀座商場.......見到林sir,,,,,,,,very happy ^0^ 勁曬......曬到想嘔......但係依然繼續打........ 打到10:30左右......就去7仔飲野.........跟住再去打 打打下波......冇啦啦鬥波鬥全場.......仲入左好多球*.* 到12:30左右,,,,,,又同小貴去7仔,,,,,,我買左杯雪糕 之後又行返去打波........行行下,,,,,比我見到阿妹(穎) 佢同一個fd一齊(好似係阿媽.....) 接著,,,,,,,係中央射左幾球就走去學校.......諗住拎返哂d功課 點知.......學校個校工話d人放假....冇得開課室 我同小貴就去新北江個北江小食食野同吹水........點知又比我見到阿妹(穎) 跟住就去耀豐射波,,,,,,竟然比我見到黑龍江同豪哥~~~~~ 射左一個鐘後,,,,,,,,又去左北江小食食野...... 之後又好行新北江.....行左好耐,,,,,,,我買左隻介指^^ 小貴又請我食雪糕^^ 又見到江志聰,,,,,,,,,小貴就係叫佢,,,,,,又係咁走,,,,,, 我真唔明點解d女仔可以行新北江行得咁開心 今次係我同小貴行街行得最耐既一次......因為出面太HOT,,,,,打唔到波-0- 跟住準備走個時,,,,,,,見到寶寶......我以為我認錯人......但係小貴冇啦啦同我講:『馮美婷呀!!』 我先知到原來我唔係認錯人,,,,,,,最後大家sd 左個hi之後就走佬lu (真係幸福呀
希望唔好咁HOT啦,,,,,,如果唔係冇心機打波-0-'''
|
| [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 132 | » |