


|
-V-我終於入左籃球隊啦T^T |
| 2006 年 4 月 21 日 星期五 | ![]() |
今日 (21/4) 星期五 科學堂....對作業同係咁抄歷史既罰抄..... 數學堂....幫我既計數機扮令....(唔該哂蚊芝) 音樂堂好悶......朗朗冇返....冇人同我傾計 英文堂係度做野同講野..... 歷史堂miss王出唔到聲.....所以自修.... 我地男仔係度猜迷語...... 中文堂唔想講......廢是講....... 放學開專題.....之後去左籃球隊練習 好開心......入左籃球隊.... 水鬼教我地走位....(因為我初黎報到.....咩都唔識) 跟住分隊.....何正,,,豬比,,,瘦陳,,,我一隊...... 之前唔識.....好驚,,,唔夠key波..... 後來慢慢識......識走位同單擋....... 多得(何正)....... 婷寶終於唔嬲我.....佢仲話唔會再嬲我...... 希望我唔好再激嬲佢^^ |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 132 | » |