


|
-0-''弟兄會''=0= |
| 2006 年 4 月 23 日 星期日 | ![]() |
今日 (23/4) 星期日 朝早起身....同婷寶傾左陣計.....就出左門口...... 返教會.....同瘦陳,,小貴搭車...... 去到唱歌....祈禱....(我見羊都有黎...) 跟住去分組....諗住問完組長籃球比賽d野之後就走...... 點知佢就叫我地分完組先走啦...... 點知又比人叫左去弟兄會...... 本來都幾好玩個弟兄會.....但係因為唔知點解頭痛.... 所以就冇咩mood T^T 1:45走左人..... 返屋企換3之後....就打波...... 打左一陣.....又歸家了..........
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 132 | » |