琴晚同牙敏反左面牙..我一面做數一面喊..其實我都有諗過為一個佢都吾當我系朋友既人喊..
到底值吾值呢..??可能多數都話吾值得..但就當系俾我豪爽咁喊多次..喊完呢一次..我同佢既友誼
就咁無左喇..
就快去camp牙..你地會有兩日見吾到我..我會post相相嫁..
你地一定要掛住我牙..知無??^^