因之前個果日記冇打算再俾人睇
所以開左D個新日記..希望吾好話我煩啦
琴日系陸運會既決賽..上午有比賽呀我
跳遠..今年跳冇俾人fault呀..哈哈
好叻呀^^而且跳左3次..次次都比一次好
可惜入吾到決賽..冇所謂啦..我已經好滿足喇
wakaka..我哋黃隊拎左女子全埸總冠軍>33333<"
但系今年啦啦隊俾左紅隊拎冠軍-333-"
我哋黃隊..拎左8年冠軍..今年拎吾到..有點可惜呀
下次我做隊長呀..所以我要黃隊拎番冠軍^^
放學番左小豬豬行左陣街街就走lu..
因為要補習..8:00p.m補完..去左呀哥個間補習社玩
俾佢哋班人玩死>333<"[[黃色思想]]
|