今朝好早就起左身喇...可能訓吾著啦~
之後就系咁溫書..都好乖呀..^^
on左msn見吾到"紙巾先生"呀...仲以為佢會咁早起身tim
12:00p.m去左食飯飯..1:00p.m去左補習...
補習..個陣見到"補習天王"囉..miss仲要我坐佢對面喎..
之後佢就系咁踏我..整到我隻腳勁痛..憎死佢呀..哼哼哼~
放左個陣打俾"老豆"呀...佢就系咁唱歌..無奈囉..=3="
又要接我細佬呀...-3-"企左30分鐘囉..唉..勁無聊喎
番左屋企..系咁溫書..on左msn見到"紙巾先生"...
但佢吾理我喎..佢個msn仲要打"我會學著放棄你....是因為我太愛你"
佢究竟想同邊個講呀..??算啦~我宜家又要溫書呀..吾打lu**
|