今日發現自己系咁逃避"佢"...我都吾知點解 可能系佢已經有女朋友..我就覺得吾應該再接近佢 亦可能系吾想佢再留戀我啦~吾知呀..哈哈 聽日我早上吾番學..點解??吾講你知 我食完lunc先完番呀..wakaka 放學歌詠呀..我系soprano呀..都幾開心嫁..yeah^^ 星期五就系歌唱比賽初賽呀..有D緊張呀..>3333<" P.S 10月30號去邊呀??