今日吾開心囉>3333<"因為有D事..
數學::幾好呀..^^好快就上完喇
英文x2::系到講E.R.S..我都系D group呀..
小息::食魚丸呀..而且見到I.H呀..
美術x2::好無聊..不過系咁諗住一個人就吾悶喇
lunch::系到寫信信俾人...一面寫一面系咁笑..傻婆一名
之後見到cm..同佢玩左陣..就番左課室
I.Hx2::勁無聊..俾呀哥整到枝HI-TEC-C寫吾到囉>33<"
之後冇啦啦想嘔..嚇死我小朋友呀..^^
中文::系咁講「曹操」個家人..哈哈..勁專心呀..
放學::整borad..整整下..好吾舒服..多謝..謝巧+呀懿+綺婷
我冇事嫁喇^^bE_HaPPY
|