老豆HAP-BI-DAY 今日老豆生日呀..而且今日我吾駛番學 陸運會補假..今朝10點幾先起床>33<" 鬼叫琴日系陸運會咩..嗌都嗌到我傻左 一起床老豆叫我去食野..食完番黎 系咁玩電腦..陪呀哥傾計.. 之後就抄番D note-333-" 同做功課..無啦啦有人打黎叫我出街俾佢 咁我咪出囉..點知系叫我睇佢打籃球 我就無無聊聊咁坐系到..白痴嫁我.. P.S 7個呀..桂桂呀..點算好呀..煩死我喇-33333333-"