今日放學有歌唱比賽呀..我同我個FD系第四組呀^^
不過佢好緊張..我就冇乜..wakaka>33333<"
不過多數都入吾到決賽嫁喇..唉..下年+油吧
勁多傳我同葉先生拍拖呀..頂..佢都有女朋友啦..
又吾知點解又拉埋我一齊講囉..無奈喎..
之後"紙巾先生"bair住我囉..o哂囉..
吾靜系今次嫁..差吾多日日都會[[除左六、日啦]]
究竟有咩用意呀..??我好想知囉..唉唉
補習又見到個"補習天王"囉.無啦啦我放既時..企系到等我..之後俾封信我囉
串我個果..又問我借$20..我話無囉..有都吾借啦~kaka
測驗測驗..溫書溫書呀..teatea+油呀..^^
仲有呀..聽日..星期日..星期一..有邊個想一齊去圖書館溫書就搵我啦..xD"
|