今日早上..我同桂桂去左一個好恐怖既地方..>33333333<" 我仲要去多兩次呀..點算呀..要自己去..仲之都好開心^^ 番到去..見到老豆..冇乜野喇..反正佢都有"欣欣"喇 我宜家靜系要溫書..咩都吾知呀..>333<"