←張敬軒牙>w<" ←王苑之既側面=3="
←mandy同緊人簽名牙^^
吾post咁多相相喇..^^
今日系樂聲「義」重奏..既嘉許日>w<"一早就約江敏..一齊撘車車..^^
去到旺角既新世紀廣場>333333<"見到好多明星呢..開心牙..
而且仲系咁同「格仔衫先生」系咁hihihihi..哈哈=]
佢害羞牙..好得意牙..不過都無乜機會再見到佢嫁啦..算喇..be happy>v<"
之後去左旺角到買33牙..都好貴下$60牙牙=3="
打算系便服日個日著呢..都好靚靚嫁..yeah^^"
之後老豆都我去杏花都食野..撘撘下地鐵..段先生話佢又撘緊地鐵呢..
我約左佢..系杏花落..同佢行左陣街街..先搵老豆豆^^...哈哈=]
|