大家最近放假有咩做呢 ?
有冇一日係冇野做,留咗係屋企既呢 ?
你地留係屋睇電視個陣有睇到 AYU 新碟既廣告呢 ?
哈哈,AYU 真係好勁呀,連 TVB 都有 AYU 既廣告,
真係冇咩邊個日本歌手可以咁樣。
雖然個廣告唔係黃金時段度播,
但至少我日日返緊工既時候都可以睇到 AYU 既廣告
早兩日吃團年飯個氣氛比我搞到好差 ...............
個日我同我兩個阿哥 8 點幾度去到我阿哥係大陸既屋企,
因為要等埋阿媽先食團年飯,阿媽又要成 10 點幾先到,
我見冇野做就諗住瞓下覺 。
阿媽 11 點左右先到,之後我阿哥緊係叫我起身食飯啦,
但係佢既然一黎就扯開我將被,大家都知啦,
冇神神俾人扯開張被已經覺得好過份嫁啦,重要係冬天就更過份 !
跟住之後我就梗係非常之不爽啦 ! ( 雖然明知我阿哥都係同我玩姐 ~ )
我就鬥氣唔起身,點知一個二個係度話我,重好粗魯咁叫我起身 !
最後我唯有死死氣咁去食飯 。
個人又未瞓醒,淨係覺得好激氣,食唔落,就咁食白飯就算,冇夾過餸。
食完之後佢地就打麻雀,我就去瞓覺。
之後第二日我阿哥就話佢琴日差 D 想打我,
因為佢覺得我好無禮貌,係人地屋企唔應該亂發牌脾氣,要識得尊重 !
佢仲話一家人難得聚埋一齊吃飯,因為我搞到大家都食得唔開心,
咁樣食團年飯真係冇意思,不如下年唔好吃 。
其實我都知我咁樣係唔岩,唔識顧大體,
又控制唔到自己既情緒,我既表現真係好唔成熟 !
但係我屋企人之後都冇怪責我既意思,原來佢地個個都咁錫我,
反而我重係度向佢地發埋 D 小姐脾氣,真係唔應該 !
所以我也要為佢地好好努力先得 !
另外匯報一下我等待已久既農曆新年既收獲先 ~
年初一,公司放假,去咗四姨度拜年,有 11 封利是
年初二,公司同事俾我既有 33 封,客就得 3 封 only .....
另外再加一封開工利是 $300 
年初三,即係今日,公司同事有 9 封,客就有 6 封
因為我唔夠膽主動咁同人講恭喜發財,所以先得咁少 
不過真係過唔到自己個關,我面皮薄,怕尷尬。
而且我連同我阿媽講都覺得唔好意思,更何況對住 d 客 ................
不過 d 阿姐真係好勁,可以一 d 都唔做作地同人講恭喜發財,
所以佢地就有好多利是嘞 ,佢地重會鬥邊個 d 利是多 d 添 ~
搞到好似以前賣旗咁,你越主動越積極就越多 $$ 。
不過無論我收到幾多封都好,我都冇咩所謂,
反正我都唔會拆開黎睇,因為我要張佢地儲起黎 !
TODAY 'S 歌詞 :
C:難道買我的靈魂 能換被愛的幸運
錢有時買得到快樂 但卻買不到愛人
G:窮極亦有這友人 圍著在我的附近
不見人客的鮑翅席 難道有位更開心
*T:一切買完 不知怎麼算
C:如何用錢 才能實踐
T:畢生所有心願
T:給你十億元 肯不肯心軟
G:流著汗紅著臉 討厭的說喜愛
喜愛的說討厭 T:只為賺大錢
T:只有兩元 分享都溫暖
C:旁人太吵 如何及你
T:真心給我一元
T:給我十億元 幾千卡火鑽
C:我本質 還未變
G:喜愛的 C:說喜愛
G:討厭的 C:說討厭
T:享受大冒險*
C:無論賺過幾個零
T:還是沒太多用剩
G:只要月尾剛剛夠用
T:何用摘去滿天星
Repeat*
G:喜愛的說喜愛 C:討厭的說討厭
G:不理多說幾變 C:不會倒轉反轉
G:討厭的 C:說喜愛
T:喜愛的說討厭 錢用完就算 ( 千金 - Twins )
|