withloveTING
暱稱: 阿婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
網誌搬家了 ~
十月.休息.調理
709394 XD
堅定的信念
終於 .............
文章分類
全部 (367)
浜崎あゆみ (18)
Lady Gaga (3)
生活軼事 (79)
健康生活 (3)
想很多 (29)
未分類 (235)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 209
今日人氣: 2
累積人氣: 9465
2008 年 2 月 9 日  星期六   晴天


鼠年 is STARTED !!!!!!!!! 分類: 未分類

大家最近放假有咩做呢 ?

有冇一日係冇野做,留咗係屋企既呢 ?

你地留係屋睇電視個陣有睇到 AYU 新碟既廣告呢 ?

哈哈,AYU 真係好勁呀,連 TVB 都有 AYU 既廣告,

真係冇咩邊個日本歌手可以咁樣。

雖然個廣告唔係黃金時段度播,

但至少我日日返緊工既時候都可以睇到 AYU 既廣告

 

早兩日吃團年飯個氣氛比我搞到好差 ...............

個日我同我兩個阿哥 8 點幾度去到我阿哥係大陸既屋企,

因為要等埋阿媽先食團年飯,阿媽又要成 10 點幾先到,

我見冇野做就諗住瞓下覺 。

阿媽 11 點左右先到,之後我阿哥緊係叫我起身食飯啦,

但係佢既然一黎就扯開我將被,大家都知啦,

冇神神俾人扯開張被已經覺得好過份嫁啦,重要係冬天就更過份 !

跟住之後我就梗係非常之不爽啦 ! ( 雖然明知我阿哥都係同我玩姐 ~ )

我就鬥氣唔起身,點知一個二個係度話我,重好粗魯咁叫我起身 !

最後我唯有死死氣咁去食飯 。

個人又未瞓醒,淨係覺得好激氣,食唔落,就咁食白飯就算,冇夾過餸。

食完之後佢地就打麻雀,我就去瞓覺。

 

之後第二日我阿哥就話佢琴日差 D 想打我,

因為佢覺得我好無禮貌,係人地屋企唔應該亂發牌脾氣,要識得尊重 !

佢仲話一家人難得聚埋一齊吃飯,因為我搞到大家都食得唔開心,

咁樣食團年飯真係冇意思,不如下年唔好吃 。

其實我都知我咁樣係唔岩,唔識顧大體,

又控制唔到自己既情緒,我既表現真係好唔成熟 !

但係我屋企人之後都冇怪責我既意思,原來佢地個個都咁錫我,

反而我重係度向佢地發埋 D 小姐脾氣,真係唔應該 !

 

所以我也要為佢地好好努力先得 !

 

另外匯報一下我等待已久既農曆新年既收獲先 ~

年初一,公司放假,去咗四姨度拜年,有 11 封利是

年初二,公司同事俾我既有 33 封,客就得 3 封 only .....

           另外再加一封開工利是 $300

年初三,即係今日,公司同事有 9 封,客就有 6 封

 

因為我唔夠膽主動咁同人講恭喜發財,所以先得咁少

不過真係過唔到自己個關,我面皮薄,怕尷尬。

而且我連同我阿媽講都覺得唔好意思,更何況對住 d 客 ................

 

不過 d 阿姐真係好勁,可以一 d 都唔做作地同人講恭喜發財,

所以佢地就有好多利是嘞 ,佢地重會鬥邊個 d 利是多 d 添 ~

搞到好似以前賣旗咁,你越主動越積極就越多 $$ 。

 

不過無論我收到幾多封都好,我都冇咩所謂,

反正我都唔會拆開黎睇,因為我要張佢地儲起黎 !

 

TODAY 'S 歌詞 :

C:難道買我的靈魂 能換被愛的幸運
  錢有時買得到快樂 但卻買不到愛人
G:窮極亦有這友人 圍著在我的附近
  不見人客的鮑翅席 難道有位更開心

*T:一切買完 不知怎麼算
 C:如何用錢 才能實踐
 T:畢生所有心願

 T:給你十億元 肯不肯心軟
 G:流著汗紅著臉 討厭的說喜愛
 喜愛的說討厭 T:只為賺大錢

 T:只有兩元 分享都溫暖
 C:旁人太吵 如何及你
 T:真心給我一元

 T:給我十億元 幾千卡火鑽
 C:我本質 還未變
 G:喜愛的 C:說喜愛
 G:討厭的 C:說討厭
 T:享受大冒險*

 C:無論賺過幾個零
 T:還是沒太多用剩
 G:只要月尾剛剛夠用
 T:何用摘去滿天星

Repeat*

G:喜愛的說喜愛 C:討厭的說討厭
G:不理多說幾變 C:不會倒轉反轉
G:討厭的 C:說喜愛
T:喜愛的說討厭 錢用完就算                  ( 千金 - Twins )



2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天


團年飯 分類: 未分類

今晚返大陸食團年飯,係我屋企,

一家人一齊食飯既機會真係少之又少,

一家人能夠聚埋食餐飯對我來說已經係一件好幸福既事 ................

 

可能以前習慣咗成日都係得一個人食飯,

所以食得好慢、好慢都冇人理。

其實我一 d 都唔習慣同一大班人食野既感覺,

好怪雞,太沒安全感,

我真係有少少懷疑我係唔係自閉

因為有時我都幾享受屋企得自己一個既感覺,

就算十日留係屋企得自己一個冇人同講野我諗我都 no problem ~

 

但係咁樣搞到我 d 溝通能力差 sai,

而且個世界變得好細,好似好多都唔識 !

 

所以 ................ 該怎麼辦呢 ?

 

TODAY 'S 歌詞 :

很久很久以前留下的傷痕
如今又再次隱隱作痛
把顫抖的心隱藏起來
用強顏歡笑來代替

無論長到多大我依然沒有多少改變
至今還是那麼膽怯
只知道一味的逞強

有那麼多想告訴你的話
可是卻無法說得清楚
如果說當初不曾遇見你
我就不會知道有這麼令人焦慮的痛苦

一點一點願意開始接受
那無法平撫的過去的存在
也瞭解再怎麼害怕那無法抗拒的未來
終究不是辦法

我到底還必須擁有多少的勇氣
才能對真正重要的事物
抬頭挺胸的承認那很重要

雖然可以感受如此真實的感情
可是卻總是說不出口
每一個人都懷抱著
這種難以言喻的感情繼續活在今天

有那麼多想告訴你的話
可是卻無法說得清楚
如果說當初不曾遇見你
我就不會知道有這麼令人焦慮的痛苦

雖然可以感受如此真實的感情
可是卻總是說不出口
每一個人都懷抱著
這種難以言喻的感情繼續活在今天         ( No way to say - ayumi hamasaki )



2008 年 2 月 2 日  星期六   落雪


冷冷冷 ...... 分類: 未分類

今日超凍呀,市區都係得九度咋,

更何況新界 ...........仲要落埋雨 tim @~@

不過我有件表姐送比我既暖  "笠笠" 外套,

所以唔洗著好多衫都可以好暖

 

阿凱約咗我今日放風箏,因為 MKC 參加咗一個風箏設計比賽,

凡係有份參加比賽既都可以去教育學院 ( 大埔 ) 放風箏。

但因為落雨所以取消咗呢一 part 。

雖然冇得放風箏,不過都好開心 !

睇見其他參賽學校既作品,心入面就非常佩服,

因為見到 D 人真係好俾心機去整,而且大部分都好有水準 !

搞到我都想整番件作品出黎 ! 真係好懷念以前讀 VA 既日子。

今日 miss leung 重請大家下午茶 tim ~

( 但我一分力都冇出過就有便宜,好似好衰咁 ! )

 

咁岩香港專業教育學院搞緊個「青少年企業 XXX」,

即係好似年宵咁,D 青少年就整個攤位出黎係度擺賣一 D 野,

我見到有檔賣 D 好得意既眼鏡,覺得幾好玩咁,於是就買咗落黎嘞,

$12 一副,$20 兩副,我緊係買兩副啦 ~

唔知大家覺得好唔好睇呢 ?

       

係唔係好搞笑呢 ?

 

阿凱,同你好耐冇傾過計啦 ~

雖然今日好凍,不過我個心好溫暖呀 !

 

TODAY 'S 歌詞 :

我逛到這個熱鬧的街 太陽曬得我有點累
奇怪最近我愛碎碎唸 但又覺得 I Don't Care
我站在喜怒哀樂面前 閱讀我下一個畫面
我想去冒險 不管一路多危險 Na ~ ~ ~ ~

#我期待童話般的愛情 卻不想那樣的絕對
 給我一個大大的擁抱 什麼語言 I Don't Care
 我要專心體會每一天 還是學會打發時間
 飛得高一點 作我自己最特別 Na ~ ~ ~ ~

我才發現 夢想與現實間的差別
逆著風 讓自己體驗每一個感覺
就像是寓言 流淚喜悅看過這一天
我想追 追尋完美的世界

Repeat #

*我才發現 夢想與現實間的差別
 逆著風 讓自己體驗每一個感覺
 就像是寓言 流淚喜悅看過這一天
 我想追 追尋完美的世界
 我還要飛 飛得很高很遠在我的世界

&Kan Ba De Ne不怕不後退
 閉上雙眼 許一個心願
 勇敢向前 夢不會碎

Repeat *

我的自由

就像是寓言 流淚喜悅看過這一天
我想追 追尋完美的世界
我還要飛 飛得很高很遠在我的
很高很遠在我的 很高很遠在我的世界            ( 寓言 - 張韶涵 )