二零零七年的十二月十三日終於也來臨,
我的十七歲生日 ......................
首先要多謝 vikki & emily ,
因為你兩個係搭正十二點就 send message 俾我既,thanks so much ~
emily,你係 msn 講既野都令我好感動,love you 呀
( 不過其實係未十二點之前半個鐘,
係公司既其中一個阿哥已經同我講咗生日快樂 lu ,
另外叉燒都有係十二點左右打電話黎同我講生日快樂 ,
個個都咁有我心,真係好多謝你地呀 ! )
之後就到小妍子嘞,雖然我瞓咗之後你先 send message 俾我,
仲整醒埋我 tim,but 我都好開心 。
今日我都成兩點先瞓,瞓到十一點再起身,
好耐都冇試過瞓咁多,好舒服呀 ~
跟住就返 MKC 搵 阿凱、阿茹、阿欣、小妍子食 LUNCH ,
求其搵咗間餐廳食車仔麵,
點知 GUN,MARTIN,ANDREW ................ 都係個度食,
唔知佢地有冇見到我呢 ?見到我又有冇比我個新 LOOK 嚇親呢 ?
因為咁岩 bri bri LUNCH 之後有兩堂空堂,
所以食完 LUNCH 之後就同 bri bri 去咗 canteen 度傾下閒計嘞 ~
終於都等到佢地放學 lu,又等多一輪先至正式開始個生日 party 。
索小花,估唔到你都會黎,i am so happy for that ~
of course 你地比我既 surprise 都令我好感動,
although 我個阡時好似冇咩表示 ...........................................
but i really want to thanks all of you guys !
this are the photo of my present :

i love all of that , thanks so much !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
七個人聚埋一齊既感覺真好,同你地傾下計,玩下揭裙 ,真係覺得好開心 !
到咗七點鐘左右,叉燒終於都黎了,
如果大家聽日唔係要返學就好 lu ,真係有 d 唔捨得 。
dinner 就去咗奧海城既 仙 x 林食,
仲影咗幾幅相 tim ~


跟住就去咗機舖打機嘞。
好開心呀,又玩射籃、又玩搵錯處、又玩答問題 ...............可惜冇玩到打喪屍。
之後我地重去咗奧海城隔離個石濰傾計,重學人飲酒 ( 成 5% alcohol 的 ),
唉,我笨手笨腳,行石濰個陣差錯腳,爭 D 拉到叉燒跌落海 .............
一路吹海風,一邊飲酒,再加埋傾計,好有 feel 呀 !
咩煩事通通都拋掉 lu ~
我地兩個傾到唔捨得走,於是決定傾通宵 ...................
因為我唔返屋企瞓,搞到比阿媽鬧 tim ~
三更半夜阿媽竟然話要撘的士出黎都要將我接返屋企,真係比佢嚇親。
好彩最後都成功說服阿媽比我係出面過夜。
因為近海邊,所以d海風超勁,差 d 凍死我地。
傾傾下,我同叉燒都覺我凍同眼瞓,所以我地就齊齊瞓街 lu 
點知叉燒瞓唔著,我又比 D 蚊針醒咗 ( 成三達係塊面度呀 ! )
於是我地又傾計嘞,個陣時都成三點幾四點 lu .......................
跟住我地係 M 記食埋個早餐就屋企嘞。
叉燒,you are so NICE & GOOD !
雖然我已經唔係好記得我地講過 D 咩,but 我都唔覺得 d 時間有 sai 到 。
十七歲,NEW START !!!!!!!!!!!!!!!!!!
although today is 南京大屠殺,but i didn't care it,
反而咁樣令我有個反思 ...........希望將來有機會係我生日既時候,去南京一趟。
i want to thanks ............ ( 排名不分先後 ):
mum , dad , 公司個阿哥, vikki , emily , 叉燒 , 小妍子 ,
阿欣 , 阿茹 ,阿凱 , bri bri , 索小花 , faye , 表姐 ,姨媽 ,
kevin , 樂霖 , 阿 B 哥哥 ,阿強哥哥 , 阿偉哥哥 ............................
總之就多謝 sai 所有 love me 既人啦 ~
TODAY 'S 歌詞 :
今年又是一個季節來去
回憶更形遙遠
夢與現實間噯昧的界限
變得又濃了些
僅管如此 曾經對你訴說的夢想
其中不曾有過一絲虛假
La La-i
每一個快樂的今天
會帶來同樣快樂的明天
這樣的時光將持續永遠
當時曾如此深信不疑
縱使在日復一日裡
感受著缺少了什麼
怨只怨這不自然的年代
早早我便放棄的太快
La La-i
那怕今天有再多的傷悲
那怕明天同樣會掉眼淚
或許將來有那麼一天
可以回首笑看這段過去
幾度春來秋去
在這有限的季節裡
我們活在此時此刻
究竟將尋到什麼 ( SEASONS - ayumi hamasaki ) |