withloveTING
暱稱: 阿婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
網誌搬家了 ~
十月.休息.調理
709394 XD
堅定的信念
終於 .............
文章分類
全部 (367)
浜崎あゆみ (18)
Lady Gaga (3)
生活軼事 (79)
健康生活 (3)
想很多 (29)
未分類 (235)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 209
今日人氣: 2
累積人氣: 9461
2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天


2007-12-15 分類: 未分類

今日個考試 ok 啦 ~

but 開頭唔知係唔係未瞓醒既關係,

條題目明明好簡單,但係我都將條題目既意思完全扭曲。

條題目大約係講 : a women have a liver damage and needed a liver for transplant ,

it is believe that it is cause by a slimming product . The health department

have find some toxin in the slimming product.

[ 有個女人check 到個肝有事,要換肝。原因係因為服用咗一隻有毒既修身產品 ]

於是我地就要寫份 incident report 講番件事。

 

 

因為我入 hall 個陣,見到好似已經開始咗考試咁,搞到我不知所措。

點知我一坐低佢先講 you may start now 。

不過都係嚇咗一嚇,可能就係因為咁睇錯 sai D 題目。

一開始,我將 liver = river , transplant = transport , slimming product = 毒品 ,

於是條題目就變咗做 a women have a river ( liver ) damage and needed a river

( liver ) for transplant ( transport ),it is believe that it is cause by a slimming

product ( 毒品 ) . The health department have find some toxin in the slimming

product.

[ 有個女人整爛咗條河,但係佢又需要條河黎運 D 毒品,個女人行動失敗俾人拉咗,

  我就要因應呢件事寫番個 report ]

開頭解題錯到真係離 sai 譜,心裡面仲諗,點解條題目咁怪雞,

咩有個女人整爛咗條河呀,河整得爛既咩 ?

連條題目都未明,點寫 ?

好彩之後頭腦都清醒番,終於都明條題目講咩。

重用咗四十五分鐘就搞掂 sai,剩咗成十五分鍾。

唔知成績會點呢 ?

 

but today emily 冇返,又瞓過龍 ......................

你下次再係咁我就日日打電話比你叫你起身 !

 

IVE 班同學真係好 nice,好玩得,

 不過我份人比較慢熱同唔多出聲,希望可以快 D 同佢地打成一片啦 ! 

 重有多謝你地幫我改咗個好長、好長既花名,「戴紅色眼鏡短髮金毛好斯文新黎既女同學

 

TODAY 'S 歌詞 :

雙眼 在白紙之中看出璀燦
令夢想開出更多花瓣 亦未算難
OEO OEO OE OEOEOEO

*將平凡 成為迎風的帆
 將搖籃 成為藍天的藍
 細世界 會變花花世界
 OEO OEO OE OE*

#更多更多渴求 會有更多報酬
 更高更高享受 為什麼不追求
    每天有新星球 發揮你小宇宙
 趁火勢加風頭 有勇氣請追求#

魔法 令昨天今天各有風格
令十等於一百的方法 就是誘惑
OEO OEO OE OEOEOEO

REPEAT *##                          
    ( 花花宇宙 - 陳慧琳 )

DON 'T BE SHY & JUST ENJOY THE LIFE ~



2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天


2007-12-14 分類: 未分類

唉,好失敗呀,明明應承咗自己十七歲唔可以再唔返學嫁啦 ma ~

but 我今日又冇返朝早堂 human physiology 啦 。

因為返到屋企已經六點幾,連涼都未沖就瞓覺 lu

原本諗住瞓一個鐘就返學嫁啦,但真係超辛苦,

同埋諗住返到去都係瞓覺,唔會上堂,所以就索性唔返 !

雖然我冇返到八點半既 human physiology,

但我都有返十點半 microbiology 既 lab。

我今日加埋都係瞓咗四個鐘咋 ..............................................

但,都是值得的,冇後悔,

大個女啦,自己做過 D 咩要自己面對同負責番, right ?

 

返到學校,vikki、emily、bobo、阿欣都有同我講番生日快樂,

好多謝你地呀,你地全部都對我好好呀 !

頂冷帽、件衫啦、個筆袋同隻杯,你地送 D 禮物我都好鍾意呀,thanks so much  ~

 

今日真係好開心,雖然唔夠瞓,但心情勁靚。

亦都因為心情靚,令我發生意外 ....................................

 

話說今日公司唔太多野做,於是我就走咗落去百佳買野飲,點知咁就出事。

當我行落去既時候,見到有舊垃圾,於是我就避開佢啦,

心裡面仲諗 「 邊個掉低件垃圾係度呀? 」

個陣時都未有事,我重好開心咁彈下彈下咁行,點知突然間我 .............................

跣低咗

 

wow wow wow ~

成個人凌空咗秒幾跟住再撻生魚咁撻咗係地,

我即刻望下週圍,睇下有冇人見到我個衰樣,好彩好似冇人見到。

跟住我就好快咁爬番起身 lu ,但話咁快佢已經腫起咗。

唉,笑得人多真係有報應嫁,

之前係個鼻生咗粒蒼又係因為笑得人多,

今次又係,我真係都好耐未試過跣得咁 "柑" ,都唔知係咪小妍子係度咀咒我 !

 

聽日就 eng. exam ( writing ),十一點半要返學校,考一個鐘,之後就返工。

總算可以瞓個夠本,唔洗咁早起身 !

 

TODAY 'S 歌詞 :

成為大人有什麼意義
我似乎還是不明所以
但是總有一天的她和他
都會朝向此刻放眼的目標
邁步同行

晨曦提早來臨的此刻
就連微風都換了氣味
彷彿懷念已久 彷彿還很陌生
心臟狂跳
多麼珍惜 多麼感傷

★前往那片海吧 路仍繼續
 天真笑著奔馳
 穿越遙遠夏日

如今 胸口依然殘留著我們的幼稚
在這前面等待的 正是所謂的未來
即使我們一無所知

會留下的終究會留下
那絕非偶然
如果說宇宙有它的意志
那想必他確實的在運作
溫柔而高貴地

☆從那時開始 就已經不知道該追求什麼了
 總是找到什麼就失去什麼
 如此重複著

 就是這裡了 讓我看看 你是否還有笑容
 我們此時的所在 就是距離永恆
 最近的地方

★☆ repeat                                  ( fairyland - ayumi hamasaki )



2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天


MY BIRTHDAY ~ 分類: 未分類

二零零七年的十二月十三日終於也來臨,

我的十七歲生日 ......................

 

首先要多謝 vikki & emily ,

因為你兩個係搭正十二點就 send message 俾我既,thanks so much ~

emily,你係 msn 講既野都令我好感動,love you

( 不過其實係未十二點之前半個鐘,

   係公司既其中一個阿哥已經同我講咗生日快樂 lu ,

   另外叉燒都有係十二點左右打電話黎同我講生日快樂 ,

   個個都咁有我心,真係好多謝你地呀 ! )

 

之後就到小妍子嘞,雖然我瞓咗之後你先 send message 俾我,

仲整醒埋我 tim,but 我都好開心 。

 

今日我都成兩點先瞓,瞓到十一點再起身,

好耐都冇試過瞓咁多,好舒服呀 ~

跟住就返 MKC 搵 阿凱、阿茹、阿欣、小妍子食 LUNCH ,

求其搵咗間餐廳食車仔麵,

點知 GUN,MARTIN,ANDREW ................ 都係個度食,

唔知佢地有冇見到我呢 ?見到我又有冇比我個新 LOOK 嚇親呢 ?

 

因為咁岩 bri bri  LUNCH 之後有兩堂空堂,

所以食完 LUNCH 之後就同 bri bri 去咗 canteen 度傾下閒計嘞 ~

終於都等到佢地放學 lu,又等多一輪先至正式開始個生日 party 。

 

索小花,估唔到你都會黎,i am so happy for that ~

of course 你地比我既 surprise 都令我好感動,

although 我個阡時好似冇咩表示 ...........................................

but i really want to thanks all of you guys !

 

this are the photo of my present :

        

    i love all of that , thanks so much !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

七個人聚埋一齊既感覺真好,同你地傾下計,玩下揭裙,真係覺得好開心 !

 

到咗七點鐘左右,叉燒終於都黎了,

如果大家聽日唔係要返學就好 lu ,真係有 d 唔捨得 。

 

dinner 就去咗奧海城既 仙 x 林食,

仲影咗幾幅相 tim ~

跟住就去咗機舖打機嘞。

好開心呀,又玩射籃、又玩搵錯處、又玩答問題 ...............可惜冇玩到打喪屍。

 

之後我地重去咗奧海城隔離個石濰傾計,重學人飲酒 ( 成 5% alcohol 的 ),

唉,我笨手笨腳,行石濰個陣差錯腳,爭 D 拉到叉燒跌落海 .............

一路吹海風,一邊飲酒,再加埋傾計,好有 feel 呀 !

咩煩事通通都拋掉 lu ~

我地兩個傾到唔捨得走,於是決定傾通宵 ...................

因為我唔返屋企瞓,搞到比阿媽鬧 tim ~

三更半夜阿媽竟然話要撘的士出黎都要將我接返屋企,真係比佢嚇親。

好彩最後都成功說服阿媽比我係出面過夜。

因為近海邊,所以d海風超勁,差 d 凍死我地。

傾傾下,我同叉燒都覺我凍同眼瞓,所以我地就齊齊瞓街 lu

點知叉燒瞓唔著,我又比 D 蚊針醒咗 ( 成三達係塊面度呀 ! )

於是我地又傾計嘞,個陣時都成三點幾四點 lu .......................

跟住我地係 M 記食埋個早餐就屋企嘞。

 

叉燒,you are so NICE & GOOD !

雖然我已經唔係好記得我地講過 D 咩,but 我都唔覺得 d 時間有 sai 到 。

 

十七歲,NEW START !!!!!!!!!!!!!!!!!!

although today is 南京大屠殺,but i didn't care it,

反而咁樣令我有個反思 ...........希望將來有機會係我生日既時候,去南京一趟。

 

i want to thanks ............ ( 排名不分先後 ):

mum , dad , 公司個阿哥, vikki , emily , 叉燒 , 小妍子 ,

阿欣 , 阿茹 ,阿凱 , bri bri , 索小花 , faye , 表姐 ,姨媽 ,

kevin , 樂霖 , 阿 B 哥哥 ,阿強哥哥 , 阿偉哥哥 ............................

總之就多謝 sai 所有 love me 既人啦 ~

 

TODAY 'S 歌詞 :

今年又是一個季節來去
回憶更形遙遠
夢與現實間噯昧的界限
變得又濃了些

僅管如此  曾經對你訴說的夢想
其中不曾有過一絲虛假
La La-i

每一個快樂的今天
會帶來同樣快樂的明天
這樣的時光將持續永遠
當時曾如此深信不疑

縱使在日復一日裡
感受著缺少了什麼

怨只怨這不自然的年代
早早我便放棄的太快
La La-i

那怕今天有再多的傷悲
那怕明天同樣會掉眼淚
或許將來有那麼一天
可以回首笑看這段過去

幾度春來秋去
在這有限的季節裡
我們活在此時此刻
究竟將尋到什麼                          
( SEASONS - ayumi hamasaki )