withloveTING
暱稱: 阿婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
網誌搬家了 ~
十月.休息.調理
709394 XD
堅定的信念
終於 .............
文章分類
全部 (367)
浜崎あゆみ (18)
Lady Gaga (3)
生活軼事 (79)
健康生活 (3)
想很多 (29)
未分類 (235)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 209
今日人氣: 6
累積人氣: 9453
2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天


好感動呀~ 分類: 未分類

今日返工返六點半............

最衰都係你啦,小妍子,就係因為要同你 msn 搞到我三點先瞓得 !

得兩個鐘,唔夠瞓呀 ~

所以今日成日都呆呆滯滯的,我都唔知今日自己做過 d 咩。

只知道我今日好似打翻咗兩籠野 ............................ - (>.<) - ??!!

 

見到你地留俾我的CM後,覺得好感動 !

我剩係可以係度同你地講聲 : THANKS A LOT ~

送首歌比你地啦 !

 

TODAY 'S 歌詞 :

雖然不曾算過相識至今經過多少時間       

但感覺已經在一起很久了            

快要一敗塗地的夜裡 總是不爭氣的打電話    

因你一句 要不要我現在過去          

我就會得救                  

不知是不是在同樣的環境累積類似經驗的關係 

不可思議的 你就近在咫尺  ( Wishing - ayumi hamasaki)



2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


分類: 未分類

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

近排好多野煩,

屋企,工作,學校....................

我就黎要發癲 LA ~

好在有叉燒同我傾下計,TAHNKS SO MUCH !

雖然我都好想同你地講,但我實在不想大家為我費心,

你們要煩的事情已經夠多了吧 !

只要我知道大家是在我身邊便已足夠,

無論發生什麼事,大家都一定會支持我的,是吧!

 

星期二的 Business test ,衰咗,份卷兩個鐘,

我做咗半個鐘睹,就頂唔住,瞓咗。

因為真係好累同埋我都唔知呢科講咩,

真係好唔鍾意呢科同個阿SIR。

SO , I THINK I WOULD FAILED.

 

星期三,Chem test,OK啦,

因為都係 test 返中四,五 D 野,另外再加少少其它野咁啦!

不過我都係個朝早先溫,五點賭起身溫,八點半測,勁呀!

個日上足成日堂,八點半到六點半,勁累,

之後重要返工,慘!

返到屋企仲慘,屋企好多問題,包括錢同人,真係支持不住了!

同叉燒 msn 到三點,唔夠瞓,but真係好唔開心。

 

星期四,上 Business瞓足兩個鐘,好舒服呀!

 

今日Microbiology test,死咗,

哈,因為屋企野太煩,搞到我都溫唔入腦,

test一個鐘我半個鐘就走咗去。

好在今日放假,終於都可以休息下了 !

 

TODAY ' S 歌詞 :

一切都歸罪於時代不好
我們失去了自己的臉孔
只知緊緊抓住
自己的生命活下去
來吧現在讓我們一起站起來
你要戰勝你自己

無論彼此相隔有何等遙遠
我們還是在同一片天空下
朝向往日曾經夢想的場所
啟程旅途的同志
這點請你別忘記

相信光明與黑暗
其實是同一種東西
你瞧只要你稍稍閉上眼睛
自然的就可以看見

無論是快樂背後的哀傷
還是痛苦盡頭的希望

無論彼此相隔有何等遙遠
我們永遠都在相互的身邊
當你遇到挫折的時候
請你要想起
有人依然愛著你
一切都並非偶然
一切都出於必然
或許是這樣也說不定

無論彼此相隔有何等遙遠
我們還是在同一片天空下
朝向往日曾經夢想的場所
啟程旅途的同志
這點請你別忘記  ( Daybreak - ayumi hamasaki)



2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


2007-11-05 分類: 未分類

最近我成日瞓過龍 ...........................

 

好似上星期五咁,我返學返八點半,我瞓到八點三,

所以朝早個堂我就冇返到,only 返咗下午個堂 MICROBIOLOGY。

 

星期六我返工返六點半,

好在我的 哎呀哥哥 見我六點半未返工就打俾我叫我起床,

如果唔係我也不知道自己會睡到幾點。

不過我也算是厲害的了,

可以在一小時以內 擦牙 洗面 換衫兼返到去公司,算係咁啦掛 !

 

每日瞓得個三四個鐘,遲早死 !

晚晚唔到兩點都好似唔想瞓咁,但係跟住第二日又要 六點 / 七點 起身,

超級唔夠瞓呀,the time is not enough to use ar ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

唔得,我要 promise to myself :

每日 at least 要瞓七個 hour & have a revision 1 hour per day。

我一定要好好訓練一下我的自制能力,奸爸爹 & 加油努力呀................................

NEVER GIVE UP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

講返今日 d 野先,

今日我返咗去 MKC 攞返張 Cert.,順便搵埋班 friend 食 LUNCH。

佢地既 LUNCH 由我負責,係我公司買去 canteen 食。

一個人拎住四大盒野由大埔走出旺角,真係 so unbelievable,but i had done it !

睇見佢地食得咁開心,咩都抵返 sai 啦 ! 

可惜阿茹同小妍子不能一起吃,不然一定會更熱鬧的。

之後我便去找了 Ms Ng ,攞返 d 作品同埋傾咗陣計

( 近來發現身邊好多高人,尤其是 d 長輩,每次同佢地傾計都學到唔少野,

  人,真的一點都不簡單呢 !

  在這世上還有許多東西是我不懂得的,要好好努力的學習才行 !)

之後就去咗睇佢地跑九分鐘,她們都好辛苦呢 !

因為想陪她們,所以我又再次逃學了。 oh! bad girl ~

 

今次返去 MKC 的感覺好得意,

有一種好熟識,但又好陌生的感覺.......................

一張張熟識的臉孔,校園裡的景物,曾經我在這裡渡過了五年的光陰。

身份不同了,再次回校就不用再守那麼多 rules ,

同埋睇住佢地上堂個種感覺好得意,原來以前既校園生活真係好開心!

其實改變了的只是我而已,「 桃花依舊,人面全非 」,大家也一樣繼續的生活下去。

 

我也要好好的努力才是,不可再漫無目的生存!

 

Today's 歌詞:

>>>你"笑容背後的理由" 你"話語背後的涵意"

  真的 我相信 我都已經明瞭

>>>無論我們的未來 將朝向何方

  重要的是 珍惜這一刻   ( glitter - ayumi hamasaki )