最近我成日瞓過龍 ...........................
好似上星期五咁,我返學返八點半,我瞓到八點三,
所以朝早個堂我就冇返到,only 返咗下午個堂 MICROBIOLOGY。
星期六我返工返六點半,
好在我的 哎呀哥哥 見我六點半未返工就打俾我叫我起床,
如果唔係我也不知道自己會睡到幾點。
不過我也算是厲害的了,
可以在一小時以內 擦牙 洗面 換衫兼返到去公司,算係咁啦掛 !
每日瞓得個三四個鐘,遲早死 !
晚晚唔到兩點都好似唔想瞓咁,但係跟住第二日又要 六點 / 七點 起身,
超級唔夠瞓呀,the time is not enough to use ar ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
唔得,我要 promise to myself :
每日 at least 要瞓七個 hour & have a revision 1 hour per day。
我一定要好好訓練一下我的自制能力,奸爸爹 & 加油努力呀................................
NEVER GIVE UP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
講返今日 d 野先,
今日我返咗去 MKC 攞返張 Cert.,順便搵埋班 friend 食 LUNCH。
佢地既 LUNCH 由我負責,係我公司買去 canteen 食。
一個人拎住四大盒野由大埔走出旺角,真係 so unbelievable,but i had done it !
睇見佢地食得咁開心,咩都抵返 sai 啦 !
可惜阿茹同小妍子不能一起吃,不然一定會更熱鬧的。
之後我便去找了 Ms Ng ,攞返 d 作品同埋傾咗陣計
( 近來發現身邊好多高人,尤其是 d 長輩,每次同佢地傾計都學到唔少野,
人,真的一點都不簡單呢 !
在這世上還有許多東西是我不懂得的,要好好努力的學習才行 !)
之後就去咗睇佢地跑九分鐘,她們都好辛苦呢 !
因為想陪她們,所以我又再次逃學了。 oh! bad girl ~
今次返去 MKC 的感覺好得意,
有一種好熟識,但又好陌生的感覺.......................
一張張熟識的臉孔,校園裡的景物,曾經我在這裡渡過了五年的光陰。
身份不同了,再次回校就不用再守那麼多 rules ,
同埋睇住佢地上堂個種感覺好得意,原來以前既校園生活真係好開心!
其實改變了的只是我而已,「 桃花依舊,人面全非 」,大家也一樣繼續的生活下去。
我也要好好的努力才是,不可再漫無目的生存!
Today's 歌詞:
>>>你"笑容背後的理由" 你"話語背後的涵意"
真的 我相信 我都已經明瞭
>>>無論我們的未來 將朝向何方
重要的是 珍惜這一刻 ( glitter - ayumi hamasaki ) |