今日冇咩特別事發生,
行行企企,搬搬抬抬又一 DAY 。
放工之後就去咗行街街,原本諗住買衫既,
BUT唔係好睇得啱,睇得啱個 D 又VERY EXPENSIVE wor。
所以就走咗去買零食食嘞,實際 D ma !
另外我仲係萬寧買咗個 " Hello Kitty 金色禮盒曲奇 ",
SO BEAUTIFUL ! 30蚊都值呀。
可惜冇得過D相落部電腦度,
如果唔係就可以 SHOW 下個盒野有幾 BEAUTIFUL 啦! 哈 哈.............^0^
我最唔鍾意既 Business 派咗卷啦,35 / 100................
唔合格,不過阿 SIR 話攞到 30 or above都已經 OK。
咁...........攞35分叫對得住自己同阿 SIR 啦 ~
仲有琴日放咗工之後就去咗搵表姐,
因為要問表姐借套 SUIT FOR KEY SKILLS。
於是我就出咗去九龍。
點知我竟然係火車度撞到.........................伍 SIR 呀!
WA,真係超級橋呀 !
不過都係同佢傾咗一陣,
其實我有諗過好唔好行埋去打招呼既,
因為驚佢已經唔記得我係邊個,好彩佢都仲記得我姐。
去到表姐屋企,因為表姐未返,
所以我就 SLEEP 咗一陣。
表姐返咗黎之後就叫咗我起身試衫。
好彩啱着,唔係就要花 at least $300 ~ $400 黎買一套,
而家淨係買對鞋就 OK 嘞。
重有阿凱生日個日大家都見唔到我着 SUIT lu,
因為個 presentation 改咗期,改咗去12月3日。
大家有冇少少失望呢 ?
試完 SUIT 之後就同表姐分頭行事,
表姐同佢 BF 就去咗太子試衫,我就同姨媽行樂富吉之島。
晚飯就係大家樂打邊爐,好飽呀!
而家愈來愈覺得姨媽佢地好關心我,
以前一齊住都唔覺,重成日都同佢地嘈交。
不過我都冇後悔返黎上水住,雖然屋企成日都冇人,
but I like it,it feel's so FREE & make me more INDEPENDENT !
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.
最近有點討厭自己,
做了許多讓自己後悔的事,到底應該怎麼做 ?
點解做人有咁多野煩嫁?
我唔想再渾渾噩噩咁做人啦 !
WHERE IS ME ?
WHAT IS ME ?
我是否想得太多了 ............................... ?
TODAY 'S 歌詞 :
如果現在忽然消失在這裡
會不會有人找我
能不能相信人性的溫柔
一直等到被找到為止
長大成人
和當個天真的小孩
那一樣比較辛苦
別在談論這樣的問題吧
如果你想要大放異彩
在這人群熙來攘往的大街
有沒有人肯聽我傾訴
持續不斷 永無止盡的吶喊
有誰聽的到嗎
明知花開總有花落時
但是依然能一心一意接受愛情 丰姿綽約
需要多大的勇氣
長大成人
和當個天真的小孩
那一樣比較辛苦
別在談論這樣的問題吧
如果你想要大放異彩
明知花開總有花落時
但儘管遭到踐踏卻依然驕傲的挺直腰桿
回顧逝去的過往
與期待明日
那一樣比較叫人不安
別在談這樣的問題
如果你想要大放異彩 ( Hana - ayumi hamasaki ) |