給十七歲的我 :
HELLO, I WILL MEET YOU VERY SOON !
好緊張呢。過了今天,就要跟十六歲的我說一聲再見了。
在這一年,我經歷了許多從前我都沒想過會發生的事情,
好像去了酒樓度返工,原本諗住做到返學就唔做,點知會做到而成半年有多,
但係學到好多野 ( 工作經驗,做人處事,點同人溝通 ) ;
會考衰咗,冇得再係 MKC 度讀, BUT 入咗IVE 讀健康食品,
讀到自己真係想讀既野,冇後悔 。雖然不能跟以前的中學同學一起讀書,
有點不捨不得, but have make some good new friends in IVE;
換咗間房,有屬於自己既空間,有電腦用 + 上網 ;
屋企因錢銀問題,有唔開心,BUT 學識咗去面對,唔去逃避 ;
have learn something about LOVE,i won't
forget it in my life,although it is wrong and not allow ..................
對於這個十六歲,我可以說沒有什麼遺憾的。
為了迎接十七歲的來臨,我重轉了一個新形象,希望有一個新開始 !
但 ...........點解大部份既人都認為我染咗頭髮就等於變壞了呢 ?
我沒有改變,依然係我,並沒有變壤了呀,染頭髮純粹是貪靚,
更何況我想做這件事已經很久,現在終於實踐了 !
瞭解我既人,我知道你地唔會咁膚淺,淨係睇我既表面。
我,張凱婷,永遠也是張凱婷,不會變的。
不過人是會成長,但我可以告訴你們,我始終是我,
無論我怎麼成長,我也一樣珍惜我擁有的一切,這一點是不會變的 !
我時常在想
我們誕生之前的遙遠過往
彼此是否也分享過同一份生命
縱然身體相隔遙遠的兩地
此刻仍能感覺到你在我的身旁
無論何時 無論何時 我都能聽到
我的名字 我的名字 呼喚的聲音
請不要 再哭泣
你的心意 已經傳達出去
有時候我們會瞭解
是因為我們被生成兩個個體
所以才覺得自己是不完全的
祈求著同樣的幸福的同時
心中也烙上同樣的傷
永遠 永遠 都不會忘記
反覆地 反覆地 吶喊
請不要 再哭泣
我不會 讓你再孤單
無論何時 無論何時 我都能聽得到
我的名字 我的名字 被呼喚的聲音
千萬 別再哭了 你的思念
是可以傳達出去的
永遠 永遠 都思念著你
是你 是你 思念著你
倘若時光改變了什麼
我依然會思念著你
我時常在想
我們假如能夠重新誕生
彼此是否還能分享同一份生命 ( part of Me - ayumi hamasaki )
today is the last day of 16 years old,
今日我又冇返到學 because 我又瞓過龍了。
很討厭這樣的我,我要應承我自己,過埋今日,唔可以再唔返學 !
this is my target of 17 years old !
十七歲,要活得更好 ! 重要改走懶,怕事,逃避責任,唔上心既缺點 !
黎緊呢一年,又會有什麼事情等著我呢 ? 期待中 ..........................
再見了,十六歲的我 ,真係好唔捨得你呀 !
最後一日十六歲的張凱婷上
十二月十二日二零零七年
|