wntanna

暱稱: `-°婷*--*||+_
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

::  ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


`-°2006 年 12 月 1 日  星期五*--*||+_ 晴天 
2006-12-01

覺得自己以前好白痴 = =
以前打既日記都係好白痴=__=poor!!
今日好悶*
想打9個仆街婆....死姣西.....

好憎d人成日溝仔..冇仔溝會死架咩..

刊登時間︰2006-12-01 10:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
`-°2006 年 11 月 18 日  星期六*--*||+_ 晴天 
2006-11-18

*v*今日pse..
janet好sexy呀!!俞俞xd俞俞好型!!型爆!!
sorry 5nike!!我遲到左!!
跟住去到拍la..
拋掃把xd"wo,yes mum!"
你地好正-!!
俞俞個媽媽好好人..請我地食野*thx!
搞到5nike遲到tim..
跟住剪到件3好令令*"你試下著丫".=-=
跟住玩xxxx!!!!HAHA好好玩..得閒再玩過先..

d 人 同 我 去 食 屎 啦 ! d 人 講 我 地 個 d 衰 野 佢 都 有 齊 哂 呀 ! 仲 係 到 話 我 地 lor . 同 你 好 熟 咩 !
*d人係1個人黎*
你係咪on9架 死8婆..你好7呀..同我返大6啦.我地好5 gur你呀..4啦你去!

跟住同janet走..好好人既我陪佢行返屋企/\/\
跟住去hardee's食lunch..
跟住去訂琴書..個人唔找$比我lor
好睬我夠醒..走去問佢cam返=v=

晚上去左健康工房with 細佬,mum
多謝mum買左鞋,3,袋比我
我衷心感謝你!

 

刊登時間︰2006-11-19 11:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
`-°2006 年 11 月 14 日  星期二*--*||+_ 晴天 
2006-11-14

今日TEST PTH= =
TEST個陣都發覺到宋老師有D唔正常架啦..
無啦啦黑哂面咁..嚇死人咩!!
終於TEST完啦..都應該唔會好似上次咁得5分啦-V-
MIZ 宋心中個團 火 終於都
發出黎啦_
鬧我地拎0分囉*0分好正常姐...- -
又要我地寫文..咁我緊係寫哂老師D悉心教導出黎啦!又寫哂對唔住.X]]
唉咁小事都要搞到咁大事
HOME E死人雞CHAN搞到我好火滾囉!!你去死啦*冇帶圍裙2次咋你就要我連續5日都帶黎比你CHECK,,去死啦你!又係度話我件冷3!!你ON9架你.."THE SLEEVES IS TOO LONG!!"跟住又話COOKING LESSON唔可以著長冷3!!!!!ON99!!!憎爆你牙我!!
杯野好難飲!!!
小息又冇左!!
中文-最衰都是你!!!今堂都唔知你教乜
英文-派卷.成績未如理想.第1次咁低!!重大打擊XD
LUNCH SORI!!最衰都係X!!SORRY TO 傻慧 + 傻嘉*
補默..錯哂喇D詞語..係咪1個*字*5分?係就死~唔係都死!再0分又ON9多次架LA"
唔該哂5NIKE靚女!!!好好人AR你*********:-)
MUSIC*去左MMLC2>..D機廢到爆*我地係到睇HAPPYTREEFRIEND~又聽兒歌/^^
GEOG..豬WONG-1X個..好小..嗌左我2次答問題..WHAT"S UP!??又叫我去擺簿--0-~~
MATH...好乖AR我!!
放學..返到屋企我有做功課!!!好乖牙!!!=]D中文好難AR!我呀媽都唔識AR!

刊登時間︰2006-11-14 07:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
`-°2006 年 11 月 12 日  星期日*--*||+_ 晴天 
2006-11-12

呢幾個月用過既msn名-口-

  1. ]`T!NG*
  2. T!NG
  3. *◆T!NG*((___受到創傷`都要堅強*[[已]將傷心收藏°×°/’/>>若有開心只是偽裝....''!**......
  4. *◆T!NG*((___受到創傷`都要堅強*
  5. *◆T!NG*][``﹏誰不遺下我*X[
  6. *◆T!NG*|||`-=*_不同的一樣)*....
  7. *|[]|T!NG*|||`-=*_不同的一樣)*....❤

 

刊登時間︰2006-11-12 02:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
`-°2006 年 11 月 6 日  星期一*--*||+_ 晴天 
2006-11-06

halo!!
我今日好賤~~
講完!!

刊登時間︰2006-11-06 11:16 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]