我又終於update啦!
呵呵*2``
返到`成日都係冇人理
要我主動出擊``
哂哂d人力物力 /__________\"
圖書堂勁正囉!!
我想做畫家囉而家!!
我同巫巫又係度畫畫>3<
記得今日搭的士
個司機向我"樹"起隻手指公
我地好開心
因為我地既努力終於得到人地既認同^^
我真係又興奮又難忘!
之後畫左舊鯨魚..
國泰既~
第1堂中文
無無聊聊
中史
sORR呀蘇靚
我知你話緊我^^
小息
去屈機度
你係咪痴線架巫巫
打我-0-
CL
冇人理我-0-
乜原來做單數咁慘...
MS SETO好正喎
MS WONG好似勁佢好多咁既= =
ENG*2
出黎PRESENT囉!
我估第1組WIN*
我同巫巫出到去都唔係正經既
係度笑囉
我個PPT寫錯左!!YEAH= =
SORRY
對唔住
我地應該正經D!
唔好嬲啦慧慧
我愛你架
SORRY全組=0=
LUNCH*
新既軍曹成員---華華
^^
之後見到李老師= =
以後都唔敢去戈度食...
慧慧 仲................
口矣
爆笑
vinceeee不要嬲我lalalaalalalalala
我講下jer
返左去
車
你唔鍾意我咪唔鍾意我LOR
洗唔洗咁出面姐``
我今日開始勁勁勁撚憎你囉!``
我以後都唔再忍喇!
你地個個都唔理慧慧GEI
算啦
佢溫緊書=0=
RE
我揀左明明!
明智選擇^田^
又係中文..*2
唉唉唉唉*~
我扮左3頁NOTES
我真係懷疑我係咪就係福爾摩斯'0'
放學即走_
又冇人理我_UNTIL
搭車``````
多謝湯裕軒&MOMO
我地一路係度作詩= =
真係有文采喇我地=]
若是 能回到舊時
但願 誰良心發現
彼此 重頭再愛
錯誤也會早些去醫
怪我 太過不智
忘記 體恤關注
強令對方配合自己 不會退一點
*難得相愛 卻沒法拋棄自由
你太自我 如何侍候 (如何忍受)
到底如何奉獻才足夠
承認有錯我不想講借口
承認有錯你不想講借口
遙望並無惑星 閃過宇宙
牽你手 靠著你 而欲語還休
誰勉強壓下對方
彼此都不會得手 傷害夠*
自問 從前太霸道
像是 橫蠻的細路
今天是現眼報
要獨個去走這長路
你我 沒法相處
誰有罪也不懂寬恕
強令對方配合自己 不會退一點
REPEAT*
你我亦有無窮願望
彼此亦只盼成全自己
而伴侶從來未設想過 私心太多
REPEAT*
求讓我再用百倍溫柔
留住你 我願意無限遷就
都不想你遠走
雖然唔係好新
但係次次都好岩洗=[] |