我返左大陸..
去同姑媽的5個仔女玩玩..
哈哈哈...
太好玩喇..
塋塋個老公係戈個5歲細路..
她偷睇他沖涼呀-00-
他仲笑添"
哈哈..
我地日日都玩..
好開心牙..
我地厄野既最後1日係去到3點架”
喪玩呀!
正!!
我地玩左好多好多野==
玩左..
紅綠燈==
拋毛巾==
bok哩哩==
影相==
拍”mv”==
食公仔面==
叉女==
捉人==
鬥快踩電單車==
我鍾意拋毛巾牙..
好正牙..
戈個"女人"
跑得鬼咁慢=0=
幾乎同我1樣= =(其實佢係男仔)
bok哩哩成日都係我輸= =
D女仔成鬼日哩去男仔房
男仔哩去女仔房=0=
要搵佢地好易姐-00-
我專登哩去捉戈個人前面-0-
佢可以蠢到睇我唔到XDD"
紅綠燈都ok好玩la*
個5歲細路成日打人==
頂佢個肺*
佢撞我呀..
未死過==
佢係姑媽買番黎的仔
所以我地個個都憎佢==
|