wntanna

暱稱: `-°婷*--*||+_
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

::  ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


`-°2006 年 4 月 12 日  星期三*--*||+_ 晴天 
-- 鬱悶

 

 

因為"好好笑喎"
所以成千古罪人
永十惡不赦
賤格的我
比一個又一個人話
我小氣自私發小姐脾氣<<句話好美麗
你地真係形容貼切喇!
你地又知唔知我喊左4次呢????
哈!你地覺得我係扮野丫嘛..
但係你地有冇諗過有d人仲扮野呢!?????
算啦~
我又小氣又賤格
你地咪幫佢囉
佢喊果陣就全班圍過去~
擺到明係唔GUR我
我只係講左句"好好笑喎"
就係咁比人針住哂
講埋d風涼說話
佢話你想做就做唔想做就唔好做
我唔想同佢一組囉
佢幾大方!!!
我幾小氣!
想我同佢好????
好................................難呀
多謝巫巫SORRY巫巫我愛巫巫
唔緊要啦~
你地都係鍾意佢多D~
佢今日仲同牙邊個講我壞話添~!!
佢話我[乙水]佢果陣~講左D變態野喎!
華華都唔信我
我講真架喎
我信主架!
講句GOD BLESS YOU有咩唔岩?????
仲咁岩比我聽到...
唉...........
呢個世界真係複雜!
願主保佑我......................................

 

 

個頭爆痛!!
算啦

 



講番今日
=又係沈悶的一天-3333-
無聊囉!
我鍾意個BROADCOAST!!
中文>3<
悶>333333<
MATHS*2
好正D數!!
ALL都岩哂!!^0^
HAHA!!
SCIENCE!
林SIR個肚南好大!
好搞野XDDDDD
PTH
好睬未抽中姐!
E&RS
個MISS WONG明係玩野
佢想休息-0-
我唔想囉!
我寧願上堂就唔洗搞咁多野出黎!!
估唔到一句話就搞到咁大件事
真係禍從口出!
我聽日唔講野!XDDDD
睇下點啦
對住果D人咪唔講囉!
D人一陣又話我小器LAK!
哈哈!
算吧啦你黃雅婷
LUNCH
我要多謝巫巫
係我最失意既時候
唔理出面風大雨大
都陪我!!
好多謝你
我認真的`
人總會有認真的一面
某人不相信
算罷
今個LUNCH我冇食到
真係好唔開心
好地地做咩要搞成咁
咩都係我衰我錯哂
SORRY!
搞到你地仲嬲埋巫巫
唔好嬲佢啦
係我錯呀
*********************************************
放學去左HALL
聽*DRAMA[廣播劇]**
毅社THE BEST!!
囉左1ST牙!!!
其他社唔洗唔開心!
努力AR!!
我支持你地!!
不過坐到我個PAT好痛>.<
之後SORRY吳家敏&諾諾
你地咁好禮貌
我都冇答你!!
對唔住!
自己搭車走Q左!
好想打波
發洩下!
**********************************************

刊登時間︰2006-04-12 10:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
`-°2006 年 3 月 8 日  星期三*--*||+_ 晴天 
...。°°。...

邊個?

刊登時間︰2006-03-08 07:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
`-°2006 年 2 月 5 日  星期日*--*||+_ 晴天 

   

 

刊登時間︰2006-02-05 03:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
`-°2006 年 2 月 3 日  星期五*--*||+_ 晴天 
好好玩! 愉快

我返左大陸..
去同姑媽的5個仔女玩玩..
哈哈哈...
太好玩喇..
塋塋個老公係戈個5歲細路..
她偷睇他沖涼呀-00-
他仲笑添"
哈哈..
我地日日都玩..
好開心牙..
我地厄野既最後1日係去到3點架”
喪玩呀!
正!!
我地玩左好多好多野==
玩左..
紅綠燈==
拋毛巾==
bok哩哩==
影相==
拍”mv”==
食公仔面==
叉女==
捉人==
鬥快踩電單車==

我鍾意拋毛巾牙..
好正牙..
戈個"女人"
跑得鬼咁慢=0=
幾乎同我1樣= =(其實佢係男仔)

bok哩哩成日都係我輸= =
D女仔成鬼日哩去男仔房
男仔哩去女仔房=0=
要搵佢地好易姐-00-
我專登哩去捉戈個人前面-0-
佢可以蠢到睇我唔到XDD"

紅綠燈都ok好玩la*
個5歲細路成日打人==
頂佢個肺*
佢撞我呀..
未死過==
佢係姑媽買番黎的仔
所以我地個個都憎佢==

刊登時間︰2006-02-03 09:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
`-°2006 年 1 月 13 日  星期五*--*||+_ 晴天 
sad 感動

好sAD牙

刊登時間︰2006-01-13 09:09 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]