╳◈ __ *平凡的我〞♂♤...

哈哈...睇人個BLOG , 一定要留CM架啵...=]

woaikary
暱稱: |+.+健◆]]"
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-03
我們的第五天..=]
2007-11-01
我們的第一天..=]
2007-10-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 4 月 28 日  星期六  

 

 

2007-04-28

尋晚終於睇左《十分愛》喇

系好好睇既(因為STEPHY系入面超索= =")

睇完左套戲之後

我即刻就諗起一個人

呢個人系邊個?!

你估下xDDDDD

成日都有人問我關於感情既野

可能系因為我系呢方面都算有經驗卦

失戀失得多牙嘛...= ="

不過我始終都系未睇得透

我覺得感情真系好好好複雜囉

由其是愛情

我自問我對呢樣野好認真

只系成日都有人質疑我姐

不過講真

認真既都系得2次

呢個數目又真系驚人左少少既

拍左甘多次拖

認真既得兩次?!><"

姐系話有N次都系玩玩下啦,= ="

有人問過我點解要拍拖

老實講

我諗冇人識答囉

吾通真系答你

因為愛果個人所以要拍拖咩

低B囉,冇人會甘答

多人答D既答案應該系

"因為悶囉!!!"(我覺得系...-0-")

可能果時我真系因為悶所以先拍甘多次拖

講真

果時覺得

拍緊拖既時候

人真系好似會幸福D架

不過而家呢

我就覺得吾拍拖幸福D

因為吾洗比人煩牙嘛

但系有時我又會想比人煩喎

勁無奈囉...= ="

刊登時間:2007-04-28 07:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]