琴晚去左游水@v@
2條友^v^
幾好玩@@最初諗住入去識返幾個朋友
點知都係搵唔到一個知己@v@
游牙游- -人地係到上緊堂
我游左入去@v@
結果^v^........
之後入返室內果個游泳池
係到練360自由式@@
你地識唔識^v^
之後去左2米池- -
初頭就捉住
之後放手@@
深左落水底^v^上唔返黎= =
我諗我今次死緊~.~
渹爺^v^向我伸左隻手@v@
諗住捉住佢@v@點知....拉埋佢落去- -
再諗下,今次真係死緊^v^
係水望上去- -見住個救生員叉住條腰^v^
同旁邊果個救生員傾計- -我仲唔死@v@
昶爺係咁推我上去@v@
我反而咁佢落去- -
經過多番既努力- -我即刻上返水
啦啦聲走佬!!!!!
|