離開了這麼美好的農村- -
回來了香港-0-
途中我千辛萬苦,左手花生- -右手龍眼- -拖住隻廢腳返黎
過關果陣- -好空,以為等陣有得坐啦- -
d自由行?一大堆- -差唔多全部都係咁- -............
d細路既搶位功夫一流 --
飛入去,一手霸3個位- -.........
既....我呢d咁禮讓既@@唔會去做呢d野既-_-
等小巴- -7-10分鐘一班?
但係我等左30分鐘bo- -
仲有得我一個傻更更係到等- -
又熱又悶- -.....係咁食花生@@
一返到黎- -坐左陣,去左街粥@@
曾穎怡送左份野比肥斌
包左勁多層- -最小有20層~.~
拆左勁耐- -.......
原來明媽媽覺得李智琼靚過曾苑琳@@
我覺得呢^^
明媽媽係最靚既@@
食牙食,食牙食,食牙食,食牙食,食牙食
肥死人啦- -點算牙^^
之後係咁吹水
肥斌就同felicia講,你半個鐘唔講野我就咩都得- -
@@佢真係半個鐘唔講野,肥斌做左felicia奴隸
但係 肥斌采佢都傻^^
之後去左租碟間野到,轉左幾個團,琳琳姐租左3隻,之後返屋企lu- -
|