今日~.~ 放左我個貴重既風騎走~.~$700- - 又係我第一日買咁平既禮物@@ 呢隻野真係破費- - 我一見到佢= =就心諗 邊有好似隻狗既win le the po嫁- - 但係我買左- -係未好q呢^^ 好多野都係第一次^^ 今日第一次去做gym@@ 原來係咁辛苦=- = 15kg都有d問題=- = 跑步機跑跑下唔夠快- -跌埋出黎~.~ 單車機- -唔夠梁仔快= = 蛙艇機- -見到都唔想再玩= = 亞靈@@1kg我舉到^^啊啊 你得唔得呢@@ 一返黎果陣^^個天又放狗屎^^