返左大陸都差唔多一星期lu,己經遺忘左呢個日記@@
難得今日得閒.就打下啦~.~
呢幾日返左大陸玩- -,原本都無諗過既,但係有人結婚,未順路返去玩下^^
一返到去- -就開始黎啦- -
第一個結婚- -就食啦,食到飽飽啦^^
唔夠2個鐘,第2個又黎啦- -v比下面都要食d既^^
話哂d野都幾好食^^超飽啦~.~
之後有比d親戚叫左佢食宵夜,他們不是人來的= =
以為唔洗再食啦,第2日來黎多個bo^^
oh my god- -.........咁我未帶d野食比我另外一d親戚食^^
幾好人^^啊啊
好耐都返過呢個大陸lu^^位於廣東省惠東縣平海鎮@@
無啦啦ar苑既帶問之下.又知道felicia係同鄉@@都唔知開心好定點- -
就因呢件事傾左一陣- -
之後果日,就嘗試搵佢個屋企出黎- -搵左好耐 唔見bo
之後我要去第2個地方住,係塔車之前,好似搵到類似果間屋
未走去影張相囉@@但後日比人del左- -都唔知講咩好- -
之後,去左農村玩^^咁岩又係收穫既時期@@
因為呢幾日都落大雨,整到d路好難行,坐車果陣- -
因為貪平- -坐左架超載既車上面- -............
明明只可以住14人,佢同我住夠22個先行=- =
又熱= =.......又嘈-v-
所以 坐車(鄧)黎(鄧)去,整到個patpat好痛- -
之後有d人落左車 以為可以鬆後d= =
點知岩岩好住夠一架車- -真係牙- -
我都唔明,我旁邊果個點解可以訓到覺- -
之後去到終點,但係仲未到我坐果到- -叫佢行入去,要收附加費- -
足足3個人收左20$- -14$都唔得- -真係牙= =
係呢段時間,佢地傾緊計.突然聽到佢講我ar媽既名
,傾傾下,知道同我ar媽係識既.就諗住有得平d.點知都係無囉- -
一落到車^^就係我熟悉既農村^^地下有好多雞,一望過去 全部都係田^^
仲有幾隻牛@@,有牛當然地下有牛......屎啦^^
唔知點解次次返去,一落車都好多人望住~.~怕羞嫁^^
一返到去^^見到自己d表兄弟姊妹,都好開心
一見面就講早晨<<^^
之後,睇下電腦用唔用到
用就用到.上唔到網@@^^經過多返既改做
終於上到網lu@@用唔到速成
上普通話堂又無聽書-0-拼音唔識
只係識wo=我 bu=,不 shi=是 ^^
進一步發展我既農村遊程@@
第一步,上左山睇下自己親戚種果d荔枝啦^^
一去到- -勁多趺哂係地下-v-oh no
我d親愛既荔枝牙- -
仲有d係樹到@@摘左落黎食@@好甜啊^^
愈細粒愈甜,細細粒不知幾好@@
到睇龍眼,全部都細細粒- -...食唔到牙-0-
穿插草叢,終於出返去@@
之後,當然睇下我d牛同雞啦^^
但係,次次都係咁,一見到我就走既~.~都唔好玩既@@
都係狗聽話- -
去店仔買d雞肉腸比d狗食- -
差唔多全部人話我傻^^啊啊
唔知第幾日
就上左山玩@@
見到有條小瀑布@@
就係果到沖下隻腳@@
雖然好涼,但係會唔會整臭d水呢
加上又有d蚊係到客串@@
所以就好快咁走左^^
之後去左屋企到觀鳥
發覺有一 群不明既鳥黎左
好似仙鶴果d咁@@勁大隻- -
係屋企門口上面有燕子巢@@
見到d大隻既燕子係咁飛- -
應該係燕詩講果d 青蟲不易捕,都比佢捕返黎比佢地d仔食@@
見佢咁辛苦.好想叫佢唔洗再捕d蟲比佢地d仔食^^
話明遲下都飛走嫁啦~.~
好想教首燕詩比佢聽^^
大家講定話日日五點起身跑步- -
次次一響- -個個都講- -仲早 遲d先
收聲- -唔跑啦^^
所以 係無一次跑到既-0-
之後既日子,多數係到傾msn
好悶-v-
所以係到玩- -你估下我係邊個
但係玩呢隻野- -要相-0-
幾經辛苦先囉到3張相返黎- -次次都玩得一陣就無相lu- -
曾苑琳係最易估- -
肥斌估幾次就中- -
gag王差唔多無人估得中^^
之後又係到玩- -
問人覺唔覺得xxx肥@@
發覺d女仔呢^^
全部話人唔肥- -
點知又話自己好肥- -
差唔多個個都係咁
又話肥著衫唔好睇- -
都唔明= =佢地己經咁瘦
都係話自己肥既- -
都係英文書講得岩- -
self-este...唔記得lu@@
但係 凡事都有例外^^
一問jojo,全部答案差唔多一樣
只有你 何嘉琪^^話唔肥 係身材好^^
之後無野好玩- -
就落下田啦^^
原來真係好辛苦
岩哂我做^^
我要草錢
草100m,買一塊田,一隻牛,一隻雞,一間屋夠啦^^
唔知中國比唔比我係中國長住呢- -
應該唔比呱- -
之後影d田既相- -^^但係又比人del哂^^
都唔知係我影既相^^一定會比人del既~.~
之後既日子都幾悶- -
好彩有ar琳妹同我係到玩通話同埋眼仔
但係大家都唔比對方睇樣^^哈哈~.~
都唔知笑唔笑好~.~
原來曾穎怡既家姐曾敏儀係咁惡嫁- -
開口埋口,信唔信我打獲金你嫁^^
曾苑琳你好可憐啊^^
係期間,又聽到佢ar媽既對話@@
好好笑-v-如果我ar媽都係咁就好lu@@
之後我d表兄弟姊妹全部都睇我同佢傾- -唔知點好^^
個個都話你牙 曾苑琳係豬肉佬^^ 哈哈@@
之後去拜神-0-原本以為好無聊- -
點知原來係咁好玩^^
睇佢地請神.原來真係有神嫁,oh my god^^
之後再幫我地祈福^^係每個人既手上印左四字
(南海觀音)幾好^^
之後呢 係一個大(獲)到煮野食^^之後分比d村民@@
估唔到^^呢d係未有野大大齊齊食@@
都幾好味嫁^^一條村食埋同一樣既野食^^特別好味^^
聽日就拜神part2-過關
準備左好多野^^一定好好玩既姐^^
打唔到字既期間- -,我發覺我d英文真係屎都無得再屎- -
一句普通既都唔識打- -只係識打一d完全唔岩音同文化既英文- -
睇黎- -我要學英文lu- -
另外- -係到諗d問題@@
好多方面都有嫁^^ 幫手解答
第一,點解我咁鐘意文科- -我點解寫理科係第一志願?^^
第二,我咁樣衰^^有冇人會要我嫁^^
第三,萬一比人打劫@@我會點做^^
第四,萬一見到人比人打劫,我會唔會去救佢
第五,見到自己既好朋友有難,.會唔會幫佢頂呢~.~
@@d問題係未好白癡呢~.~得閒過頭啦
呢段時間都幾開心- -無啦啦今日發生一次事- -
將我打去谷底^^
不如你地估下咩事啦^^睇下有冇知心人= =
誰人能了解我的心呢^^
|