原來d圖書係ar sam到@@幾開心^^唔洗哂果$200 ^^周sir^^讀書讀好d 之後返黎教我^^ 記得搵日帶個女比我seesee^^ 畫畫方面~.~畫到好差^^ 今日覺得普通話堂- - 忽然對普通話好有興趣~.~ 對包太講果番說話~.~ 聽完之後 我覺得之前既普通話堂- -白白咁浪費左-= = 依家好後悔- - 今日唔知點解好期待chem測驗既來臨^^ 信唔信我囉滿分ar拿^^ 一定會打到你既 ming 等住我啦^^