今日返學 又落雨^^日日咁落法 香港有水災^^@@
周sir無返~.~ 無得同佢傾下我既前途^^為有下次先啦
中史堂- -唔知點解d野好似識咁~.~唔想聽佢廢up- -所以^^....
英文堂 無無聊聊又一堂^^
phy~.~玩玩下又一堂^^
小息~.~去左dt室^^
dt全班上到無feel^^
lunch~.~最初以為波羅抄飯有得吃^^
之後又係果幾個去左m記食野lo^^
佢地個個出哂去買野 得返我自己一個@@
見到一夫婦帶住2個女~.~坐係旁邊
跟住我見到幾得意 就留意下
佢地係講普通話既~.~我都聽得明既^^我諗
見到佢地 一家四口 買左1個餐同2杯新地筒
佢地係到計幾多錢 我聽到好似岩岩$30- -
老婆話破費<<樣似啦 ^^我理解能力有d差
而個老公就話 女兒開心就成^^
見佢地有咩一齊食^^又同佢地d女係到玩玩具~.~
見到佢地咁開心- -我都覺得自卑- -
點解人地可以過得咁開心?
係唔係一定要有錢先可以過得開心?
諗諗下~.~係我細個果陣 父母都好似咁成日帶我去玩^^
應該都係幾開心~.~
但係依家- -唔知點解 對父母的態度差左~.~
又覺得佢地好煩- -點解我會咁諗呢= =
又成日買埋d無聊野- -覺得對唔住佢地
我諗到呢到~.~平平凡凡既生活都可以好快樂^^
只要一家人齊齊整整^^我都覺得好辛福~.~
有時候聽到鄰居個仔成日罵佢ar媽 有時我真係好想打佢- -
雖然父母係煩左d^^但係都係為我地好~.~
唔知點解 父母落咁多心機去照顧自己既兒女~.~係未必然?
跟住佢地返黎lu~.~求求其其之後返學
好彩都無落雨姐^^5個人得一把傘^^落雨死得人多
一返到佢 就聽到壞消息~~無得食抄飯^^其實我都預左嫁啦@@
我次次叫佢留比我食 都好似無一次留到既~.~
所以我唔應該咁傻- -下次應該信住佢一半先^^
哇哇哇哇哇 英文mmlc堂都係多姿多彩^^
嘩嘩嘩嘩嘩 中文堂仲好=- =
唔知點解 我收到份29分既作文
我心情唔係傷心bo- -又好似幾開心咁
未遲過咁低分 加上係全班最低^^
睇黎 第三學期要讓賽^^
第3名比你地啦^^我唔要啦~.~
我都想可以保持d成績^^
但係無心情溫書^^
無心情無心情^^
今日果篇說話^^唔錯唔錯
我們一直把金輝的骨灰送到他老家的家族墓地,親人們早己備下厚厚的紙錢,按老人的說法,靈車途徑的每一個路口,橋樑,都得撤一把紙錢。金輝的小妹妹,就這樣虔誠地撤著,小姑娘己經沒有了眼淚,她只是直直地瞪著大眼睛,生怕錯過了一個路口,一座橋樑...........^^哥哥(層)經接送她上學校,替她找蜻蜓逮螞蚱,哥哥為她付出那麼多,她只為哥哥做了一件事 一一 撤紙錢。我真希望這片片紙錢能像海浪的手,托著金輝的魂靈,直上九霄,而那甜甜的玫瑰能送他一程.......^^
呢篇野唔錯唔錯 幾好幾好 真係好^^
聽講聽日係miss潘既生日- -唔知返唔返去呢^^都唔知係唔係真既^^
聽日先算啦 係咁先 88^^
|