hua
求求其其開^^
wocowchan
暱稱: huahuahua
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
世事真係奇妙
2011-02-19
嘻嘻哈哈又一日既生活...
^.^
@O@
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 52
今日人氣: 8
累積人氣: 695
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 30 日  星期五   陰晴不定


今日既心情去到谷底^^ 傷心 分類: 未分類

今日 心情不好 非常不好- -
今早 5點起左身 溫bio 溫到7點 唔錯嫁 應該合格既我諗住<<倒裝法^^
跟住 返學lu~.~果天幾日都係咁 ~.~真係無咩心情返學 好想唔返- -
一早返到就點書 點書點書點書- -
之後傾左陣計~.~囉部計數機計下數
之後 唔見左- -.......好傷心- -佢真係生命既一部分- -oh my god- -
心情己經達到-1了
一個中文評估再打沉我-0-
整到我數學堂無聽到書- -係咁計數- -手計- -好辛苦~.~
小息lu
無無聊聊咁過左~.~改左溫epa^^
溫完lu- -...............上英文堂
作文 無難度- -5分鐘一篇- -^^應該最快係我啦^^
lunch 同平時一樣
當中有d好笑野^^
世史堂- -無世史書- -聽書都無心情- -
epa?^^唉- -默書- -一開始溫唔記得哂 好彩有jojo- -
馬本西亞本來最尾果2個字唔記得左
malaysia  我諗起同felicia最尾係同音^^我信左佢 寫左落去 岩左^^
派epa test 好低分- -心情再趺一趺- -
溫多陣bio 溫溫下 唔錯bo 都記得d字點串既^^

一行入禮堂 同佢一齊行入去^^ 雖然有排台隔住^^都幾開心
跟住落低左 一直係到諗 諗諗 諗諗諗- -
諗到派卷 都係到諗 諗諗- -
之後一打開份卷- -唔記得哂^^囉到6分算好^^有d識既 串錯哂字 - -
有d好易既英文 唔記得 co2 英文唔記得左- - 整到我既心情再差d^^
諗諗下 放棄lo- -再係到諗 諗 諗- -
一派數學- -快手快腳做完 再諗- -再諗- -~.~
之後最後5分鐘 返轉頭睇下 原來未做哂
真係幾開心bo- -

之後落去童軍- -一去到 諗住做dt- -~.~比人捉返去 oh my god- -
之後係到整野 整ar整 整到6點^^
跟住玩個急救問答比賽- -最初 4:1:0 果然係我地果組0啦^^
跟住一連答岩好多題~.~變返4:1:4 打和 幾好 唔錯 有野食^^
心情回復返- -7點正 同周sir傾左一陣計- -傾緊我入咩科好
!!!!!!!!!!!!原來呢 我諗住入文科- -但唔知點解好多人叫我入理科- -~.~
tsa老師又係  補習班老師又係 --幾個同學都係 周sir話都唔錯- -
叫我入文科既得2個 斌明- -
唔知點算ar- -ar sir又話我跟住班好d既人會好d
話我跟住班男仔 會唔同左 做起事黎求其左- -咩都做得出~.~
話安排我坐果個位係好既  差唔多全部教3a既老師都話我- -點算- -我係佢地既心目中都係咁差咩- -~~
依家都唔知點ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
依家我驚左教員室- -......次次一入去 就會叫我 上堂唔好咁嘈~.~一係就話我同以前唔錯左 - -叫我乖d啦 幫幫手好無- -

7點半自己一個返屋企 我好鐘意呢個感覺 落住毛毛雨 有帶傘既我 都唔想開 d街燈同雨水交照下 我覺得好靚
慢慢咁行返屋企 到屋企門口 又想行多個圈先 唔知點解 我見到呢d野 就想諗下d野~.~返到屋企 8點@@
原來我行左咁耐- -一訓係張沙發到 就覺得自己今日做左d唔岩既野- - 對唔住ar^^

人善天不欺 簡單一個道理 我怎可不見透- -
我總係覺得我係一個垃圾~.~
但係 今日返左童軍 發覺原本我呢個隊長原來受隊員既支持^^
每次同佢地講d笑野^^都覺得好開心
因為我有幾次無返 佢地個個都掛住我^^果陣真係好開心ar^^
但係都有d野煩緊我
今日打住咁多先啦 係咁先~.~