個天一時落雨 一時陽光~.~同我既心情一樣 時高時低^^
無左數學書 上數學堂係到無野做 係到睇中史書- -
呢幾日好似好黑仔咁
數學書唔見左
閱讀記錄冊唔見埋
一d eng ws唔見左
仲有d野唔見左 可能我唔知
所有筆用完就唔見^^
都唔知係未玩我- -
今日跑步差左~.~17:42
打波 一囉起個波 吹雞 無feel- -
補習班?都好似無教過野咁~~
個個出去睇波
場波周sir好勁ar^^
聽日要測試中史~.~
希望可以囉好成績啦^^
諗野 日日都有諗
但次次都亂諗野~.~
算啦算啦
考完試先諗啦^^
飛我伴你飛~~
|