今日返學 無落雨 幾好^^ 周sir又無返啦 佢整咩呢 唔知佢 上堂無咩大件事發生 放學就黎個普通話test@@唔錯 唔識^^ 返到屋企 比我搵到條usb^^ 之後比ar爸罵- - 話我就黎升中四 仲唔溫書- -^^ 一定係到講- -令我好煩@@ 今日唔多得閒 係咁先 ^^88