今日 同平時返學一樣
都係等放學- -
今日個早會超無聊~.~想溫書都溫唔到
測中史既時候,唔識幾題la
份野寫住測25分鐘 ~.~21分鐘之後就收卷
唉~~好難得上堂訓左係到^^
係到諗 有冇可能呢^^
都好難會得既~.~我諗
今日班上都無野大事件發生
因為個個都係到溫書~.~
美美真係可憐......^^
佢本中史書係邊呢^^
阿琳收埋左?阿明收埋左?阿斌收埋左?定係翟,榮,龍,詩,檬,狗,俊,羲,儀,穎,豪,傑,琪,郭,鄺,黎,賴,億,坤,鎔,宜,樂,婷,晞,琼,浩,嘉,斌,雲,思,軒,丁,進,琳,秋,翰,美,寶,瑜,明,鏘呢?你估下啦^^
佢唔見左計數機己經好慘 bio書同中史書都唔見埋
我都唔見左好多野^^但都係搵唔返~.~係未有小偷在我們班呢?依家都係一個迷
|