孤零零一個人深思^^
諗到好悶,所以就整左呢個野出黎
求求其其整出黎~.~我都想整靚d
但我既技術有限^^
依家都唔知點算好
日日係到諗野
整到功課未做過
書未溫過
書包未打開過
每次諗起佢
都想諗第2d野
轉頭又諗返佢~.~
莫非...啊啊
sorry,~~i love you^^
聽日返學啦,日日上堂好似無上咁
又想訓覺,又想聽書
最後都係深思- -
就黎考試lu 都唔知點算好
無心情溫書~.~連打機都唔想打
"人終有不快時"呢句野講得好
依家3a既日子唔係得返好多
大家日日都好開心咁過^^
但係 就黎要各散東西la
好似大家都唔理d成績
我唔想3a有咁多人走><
最好全部升哂中四la^^
今日打住咁多先 係咁la ^^
|