今日 成日都係屋企 好悶
又無心情溫書^^
諗住做功課^^又做唔到^^
諗住睇電視~.~無聊卡通片- -咩咩魔女xx
跟住 走左去訓多陣~.~
訓都成身都有支力^^
跟住無無聊聊去左梨木樹打波- -
好似用唔到力咁~.~行兩行無氣- -
可能我虛脫- -
跟住飛的去士街粥- -坐底3件
食左涼粉^^幾好味
之後去左公園
初頭見到3個細路仔玩得好開心
之後傾返之前小學d野
之後黎左班細路- -狂講粗口啦^^
囉d貓糧亂拋- -中左我^^
又係到玩水~.~
依家果d咩細路黎嫁- -
之後返到屋企^^
開始係到玩電話^^
玩左幾個人啦^^
解到悶- -
之後同人玩數獨^^
幾好~.~
唔多夠時間打日記 係咁先 88
|