今日唔錯ar^^
一返去 個個濕哂^^點解我一d都唔濕既~.~
跟住好多人都除鞋^^so d 美腿出黎~~
一朝早就幫到美美搵返本中史書^^
開心d啦^^d錢 d bio書當捐左比四川la
一開始個數test 同我心目中既題目唔同 好失望~.~毫無挑戰性
之後無無聊聊上左chme同phy
phy好低分>< 唔讀理科la
化學又唔明- -問人又唔答me- -
之後返課堂 成班4a係入面
有個miss叫我地比多一分鐘佢~.~
點知大家既反應都係no^^
魚肉腸郁佢\ . / 哼~.~傷左點算
lunch唔錯ar^^
可樂+雪碧+芬達+茄汁+韓式砲菜粉 好似仲有d野
幾好飲 唔錯^^
去m記去得好開心 點知唔記得左汁圖書角- -
唔聽人講 走左去飲左幾淡
得來既結果 上英文堂肚痛^^
epa~.~一開始亂做 好似用左4分鐘 一直係到諗野
諗到佢叫收卷^^都未諗好條問題
想唔想知你咩呢^^下年話比你知
聽日仲有epa默書 數tsa bio- - 中文^^
諗緊1個問題
一個轟動既人 發生左一個轟動既事 身邊既人會唔會覺得轟動
而我係未一個轟動既人呢^^搵人解答我
順手講埋我有咩缺點^^唔該
我有咩要改呢~.~點解我總係覺得我有好多缺點~.~但又唔知係嘜^^
好想同一班朋友快快樂樂咁過埋f3 但係~.~如果快樂咁過既話 成績方面會點呢- -
依排又無心情溫書 當d test係死既 日日係到諗野- -諗到我傻了
我身邊既朋友 我總係覺得係好友 點解係其他人眼中 我會學壞?- -會唔會係真呢^^
|