考完試lu
tsa都考完lu<<<<<tsa唔係人做,係豬都識做既野~.~
考試果陣無打日記~.~考完試都唔記得左~.~
今次考試?~.~之前諗做全心全意去溫
點之次次溫溫下走左去sms msn eco- -
sms s左我60$@@
唉 比你地有睇日記既人睇幾多分@@
中史:85~.~啊啊 仲唔比我一科高過你~.~
世史:106@@差1分姐~.~
epa:75.5- -差20分bo- -
英文:81 差24分~,~
64 差1分@@
33- - 差成15分
32-0- 差成12分~.~
^^係未好失望呢^^唔好灰心@@
我同佢果然還有很大的距離^^
哇哇哇~,~呢幾日都係食面包- -
物價高漲~.~都係你唔好
爆爆王原來係咁好玩^^
比明屈機- -
唔知點呢^^
我既可愛既妹妹~.~你係邊ar^^
^^唔好哩埋啦^^出黎^^
|