今日,去玩戰爭遊戲= =
一開始己經慘不忍賭- -
司機行錯路- -o左@o@
兜左個大圈,加上都唔知佢識唔識開車既,係咁震
去到 分左組- -實力非常唔平均
換左衫 對面隊d槍超輕 我地果d又重又長~.~
一開始去玩戰壕@@
第一場戰爭開始
慘死= =..............................
我同祖爺vs1個肥仔
輸左= =............諗諗下有d唔對路
第二場戰爭開始
28人分2隊左右前進= =
今次有個人係我面前跑過^^比我ko左
第三場戰爭開始@@
一開始就跑 跑去對面隊既草叢@o@
一開始ko3個^^ 由於全部人係草叢
比人ko哂= =
之後去左食飯
比人放流料lo- -
話a餐係雞翼
點知- -鹹魚黎既= =..................
之後轉場玩 旺角bo@o@
第四場戰爭開始= =
我係草叢做射擊手- -
明明爆左佢2次頭(女仔 唔知邊個)- -都唔投降<<<正人揸
之後叫6個人黎圍我= =
結果 你估下- -
愈諗愈唔對路 對面d人個個都打不死= =都唔遵守遊戲規則既
第五場戰爭開始
miss鄭比自己友ko左- -真係o左
之後ar sir 叫我去貸車果邊- -
陰我既 一去到 比6個人亂槍射me- -好痛
咁就死左
第六場戰爭開始
同祖爺係到chem@o@
見到人行過 射中佢 扮唔中 好想講粗口= =
射都射唔死= =shit
ar sir話呢場夠鐘 我未行返出去lo
比10幾個係到射- -好似我係箭靶咁
舉哂手嫁啦 仲係到射 隻腳瘀左小小~.~
第7場戰爭開始~.~last one
諗仕同祖爺一齊係起到chem
d人話做先鋒偷襲@o@
4個人一team
牛 我 祖 嘟
一開始就跑 我 祖 嘟就死左- - 槍都未射 陰公= =
仲要行過係咁比人射= =
都唔好玩既- -
對面完全開外掛= =
我地死20個 佢地先死3個 我地6個圍1個 果個可以唔死= =.........
間接的屈機= =
miss同我地一隊真係可憐= =.
|