| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2006 年 10 月 13 日 星期五 ○● |
| 無。奈...又○o帶點開心← |
今日lunch勁無奈....
俾dfd拉到件冷衫大件左少少=3=
好彩未大件到會露膊>_<"
真係不幸中之大幸.......
不過玩左足足十五分鐘!!!
首先我d fd就叫佢先...
「x生,你條女呀!!!」
我就同佢地拉拉扯扯
「喂呀!!我唔玩呀>3<....」
跟住大蕃薯就話
「快d過去啦~」
之後就拉左"佢"過黎...
d fd又拉我過去...
但係如花係我面前出現=3=
跟住我大(口益)
「喂!如花!!」
「你做咩呀?」
之後如花就走左啦~~
跟住我又俾fd拉番過去...
"佢"同大蕃薯講
「我要飲檸檬茶!」
我fd玩得開心得濟,就講
「你叫你條女請你飲啦~~」
........................講咁多算啦~~
就係呢段lunch!!
我玩到成個癲婆咁>3<
不過都好開心!!
因為我可以見"佢"十五分鐘~~
自從調左班之後...
我少左好多機會..............
其實今日係第一件中二令我覺得難忘既事!!
我好想星期一又再玩過^_^
今日番左屋企,訓左一陣!!
我發夢既時候....呢一件事再重現我腦海度......
呢一件事我再無法忘記>3<


|
|
刊登時間:2006-10-13 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 10 月 12 日 星期四 ○● |
| 知道左一d我唔應該知既野... |
今日放學搭車既時候
咁岩撞到一個2D既女同學傾計
於是我同佢傾到天水圍....
「BCY成日new鼻屎!!」我話
「係呀!!!好核突呀>3<」佢話
「你知唔知呀~~今日週會我係佢度聞到股臭味!!」
「係咩?」
「係呀!!譚xx佢好變態!!」
「譚xx係邊個黎架?」
「你唔係識佢架咩??」
「我講緊袁xx啵~~」
「乜佢係BCY咩??」
「55!!佢係F.1果時成日上堂new鼻屎架!!」
..........................
聽完之後]]
我即時呆晒.....
先知道我地而家呢一班原來有兩個BCY=3=
唉.....乜d人鐘意new鼻屎咁變態架!?!?
以後我諗要同呢兩個人劃清界線~~
實在太污糟啦>3<

|
|
刊登時間:2006-10-12 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 10 月 11 日 星期三 ○● |
| 超。無.奈〞 |
今日超無奈呀>3<
竟然放遲左學.....
不過一日係佢
一日都會放遲!!!
今日上科學堂
「xxx,xxx話好xx你呀!」
聽完之後~~~
我冇信呀!!
因為我知道係玩我既......
但無幾耐
「佢話好xx你呀!!」
又俾我再聽多次~~
個如花都白痴既!!~~
麻煩到死=3=
真係想好似憎BCY咁想殺左佢!!!
但最衰犯法呢>3<
不過我都唔會咁做....
今日俾如花玩電話
不過我聽左兩次
但係佢兩次都串我-3-
都痴痴地!!
無啦啦打電話串人
我未見到d人打電話俾人串人架!?!?
今日終於俾我見識到啦
其實好白痴架!!!!
到左而家
我其實仲係好鐘意狗仔架~~!!

|
|
刊登時間:2006-10-11 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 77 | »
|