MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天 ○●


無。奈...又○o帶點開心←

今日lunch勁無奈....

俾dfd拉到件冷衫大件左少少=3=

好彩未大件到會露膊>_<"

真係不幸中之大幸.......

不過玩左足足十五分鐘!!!

首先我d fd就叫佢先...

「x生,你條女呀!!!」

我就同佢地拉拉扯扯

「喂呀!!我唔玩呀>3<....」

跟住大蕃薯就話

「快d過去啦~」

之後就拉左"佢"過黎...

d fd又拉我過去...

但係如花係我面前出現=3=

跟住我大(口益)

「喂!如花!!」

「你做咩呀?」

之後如花就走左啦~~

跟住我又俾fd拉番過去...

"佢"同大蕃薯講

「我要飲檸檬茶!」

我fd玩得開心得濟,就講

「你叫你條女請你飲啦~~」

........................講咁多算啦~~

就係呢段lunch!!

我玩到成個癲婆咁>3<

不過都好開心!!

因為我可以見"佢"十五分鐘~~

自從調左班之後...

我少左好多機會..............

其實今日係第一件中二令我覺得難忘既事!!

我好想星期一又再玩過^_^

今日番左屋企,訓左一陣!!

我發夢既時候....呢一件事再重現我腦海度......

呢一件事我再無法忘記>3<

刊登時間:2006-10-13 07:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天 ○●


知道左一d我唔應該知既野...

今日放學搭車既時候

咁岩撞到一個2D既女同學傾計

於是我同佢傾到天水圍....

「BCY成日new鼻屎!!」我話

「係呀!!!好核突呀>3<」佢話

「你知唔知呀~~今日週會我係佢度聞到股臭味!!」

「係咩?」

「係呀!!譚xx佢好變態!!」

「譚xx係邊個黎架?」

「你唔係識佢架咩??」

「我講緊袁xx啵~~」

「乜佢係BCY咩??」

「55!!佢係F.1果時成日上堂new鼻屎架!!」

..........................

聽完之後]]

我即時呆晒.....

先知道我地而家呢一班原來有兩個BCY=3=

唉.....乜d人鐘意new鼻屎咁變態架!?!?

以後我諗要同呢兩個人劃清界線~~

實在太污糟啦>3<

刊登時間:2006-10-12 06:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天 ○●


超。無.奈〞

今日超無奈呀>3<

竟然放遲左學.....

不過一日係佢

一日都會放遲!!!

今日上科學堂

「xxx,xxx話好xx你呀!」

聽完之後~~~

我冇信呀!!

因為我知道係玩我既......

但無幾耐

「佢話好xx你呀!!」

又俾我再聽多次~~

個如花都白痴既!!~~

麻煩到死=3=

真係想好似憎BCY咁想殺左佢!!!

但最衰犯法呢>3<

不過我都唔會咁做....

今日俾如花玩電話

不過我聽左兩次

但係佢兩次都串我-3-

都痴痴地!!

無啦啦打電話串人

我未見到d人打電話俾人串人架!?!?

今日終於俾我見識到啦

其實好白痴架!!!!

 

到左而家

我其實仲係好鐘意狗仔架~~!!

刊登時間:2006-10-11 07:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]