| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2006 年 7 月 19 日 星期三 ○● |
第七日暑假啦  |
今日,如常係Summer Holiday,都係0個d啦
冇乜野做,打下機睇下電視咁啦!
唉..............雖然幾寫意,不過實在冇0黎新意~~
日日到8:30鐘就睇"神鵰俠侶"都幾好睇~~
不過日日都係架啦~冇乜特別................
真係好想好似琴日咁出0黎玩過呀!!!!!!!!!
|
|
刊登時間:2006-07-19 11:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 7 月 18 日 星期二 ○● |
第六日Summer Holiday  |
今日我出左街同Fd玩
但竟然俾我見到我地既同班同學啵
你話幾好呢,佢同我地Say左個Hi,我地亦講番同樣既野
跟住我地就各自各走左lu
我仲去左第二鼠去買野tim
今日既收獲真係好好呀~! |
|
刊登時間:2006-07-18 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 7 月 17 日 星期一 ○● |
| 今日係第5日既暑假 |
今日好悶!
唔係打機就係睇電視~~~
幾寫意@@不過我覺得極之悶
我好想出街吸下新鮮空氣,Relax一番呢.................. |
|
刊登時間:2006-07-17 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 |
|