MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天 ○●


好唔舒服呀∼∼!! 感動

今日我好唔舒服呀~~~~唔知係咪食錯野~~

個肚好似胃抽筋咁超級痛呀!!!!!

食左幾粒喇叭牌正露丸............

但係都仲係好似冇乜反應...................依然都係咁痛=3="

o晒咀囉!!!!

究竟我食錯左乜野呀??好痛苦呀........................

刊登時間:2006-08-17 02:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天 ○●


返左學......... 鬱悶

今日返左學..........原來今日係中一迎新日..............

無奈囉~~今年D F.1件PE3 搞到好似某1種水果咁..........

不過呢D係校方決定,無得投訴................

更何況又唔係我著...........都係唔好理咁多!!!

同埋唔好出聲.......................

刊登時間:2006-08-16 06:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天 ○●


""x好慘呀]]------T^T" 感動

好慘呀.....俾人鬧到狗血淋頭>3<"

...........................好彩我聽日返學有活動>w<"

可以避過呢1劫!!

不過.........避得1時避唔到14~~~~~

返到屋企咪又係要對住"佢"////

如果我有得自立~~我仲洗對住"佢"!!

但係我0既願望起碼都要再等4至5年先實現到~~

0個時,我可能因為受唔住責罵而傷致死@@@@

刊登時間:2006-08-15 04:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]